Місто в смартфоні: розповідаємо про функції E-Poltava

Автор: Єгор Рудь, 7 жовтня, 18:35

Фото: Розповідаємо про функції E-Poltava


Застосунок став доступним для завантаження 29 вересня, одразу після презентації. Станом на 5 жовтня застосунок E-Poltava завантажили 1744 користувачі. Про це написали на фейсбук-сторінці E-Poltava.

Нині в E-Poltava працює 7 функцій:

  • новини міста;
  • push-сповіщення;
  • карта проблем міста;
  • транспорт Полтави;
  • опитування громадян;
  • інформація для туриста;
  • запитання та відповіді.

Інтерфейс застосункуПід час презентації застосунку Юрій Ромашко розповів, як працюють перші функції E-Poltava.

Профіль користувача

Звісно, що після завантаження застосунку користувача не будуть зустрічати новина міста, опитування або карта проблем Полтави. Тому після першого входу в E-Poltava ви побачите авторизацію за допомогою особистого кабінету. Юрій Ромашко сказав, що реєстрація – дуже важлива складова застосунку. Адже коли користувач «ходить» по різних інтернет-ресурсах він має реєструватися, створювати пароль, який потрібно запам’ятати. Але в E-Poltava достатньо лише однієї реєстрації, а згодом система автоматично авторизує користувача.

«Щоби користуватися всіма функціями користувачам не потрібна додаткова нова реєстрація. Ми реалізували окремий вхід для туриста та окремий вхід для жителя міста для того, щоби було більш зручно оновлювати інформацію», – розповів Ромашко.

Карта проблем міста

Аби допомогти службі оперативного реагування міста розробники E-Poltava додали до застосунку функцію «карта проблем міста». Юрій Рошамко розповів, що кожного дня до служби надходить велика кількість запитів у різних месенджерах, за допомогою звернень та дзвінків:

«Це титанічна робота для служби, тому ми хочемо їм допомогти з цим. Карта проблем міста – це можливість розв’язувати проблеми онлайн. Житель міста отримує можливість комунікувати в онлайн чаті з міською владою, повідомляти про проблему і слідкувати за процесом її вирішення. Будемо об’єктивними, міська влада не може знати про кожну проблему, тому жителі мають допомагати їй у цьому».

Тож як це працює:

  • користувач E-Poltava фіксує й надсилає проблему в застосунку з максимальною деталізацією;
  • адміністратор системи додає проблему на мапу та визначає комунальне підприємство (КП), яке відповідальне за розв’язання проблеми;
  • після розв’язання проблеми користувач отримає повідомлення.

До системи вже під’єднали 10 комунальних підприємств, але з додаванням нових функцій будуть з’являтися нові КП та Управління.

До системи вже під’єднали 10 комунальних підприємств

Транспорт Полтави

За допомогою цієї функції полтавці зможуть відстежувати рух транспорту онлайн, як за окремим маршрутом, так і в загальному. Також є можливість фільтрувати за зупинками громадського транспорту та побачити власну геолокацію.

Push-сповіщення

«Це можливість отримувати повідомлення про виникнення подій у системі, наприклад, відсутність електропостачання», – розповів Ромашко.

Тобто під час реєстрації в E-Poltava користувач повинен вказати район міста, в якому він проживає. Після цього, користувач, який позначений у певному районі буде отримати оперативні повідомлення. За бажанням, цю функцію можна вимкнути.


Новини міста

Функція повністю автоматизована під збір даних з інформаційних сайтів міста. Ромашко каже, що новини будуть стосуватися життєдіяльності Полтави, наприклад, анонси подій.

Опитування міста

Завдяки функції міська влада зможе визначити потребу полтавців, а містяни вплинути на рішення міської влади.

«Було актуальне питання чи потрібно продавати алкоголь після 22:00. Дискусійне питання. За допомогою цього інструменту міська влада може створити опитування чи потрібно це робити й зареєстровані користувачі зможуть висловити свою думку», – сказав Ромашко.

Юрій Ромашко на презентації

Інформація для туриста

Нині в цій функції є лише 3 лементи: тематичні маршрути, визначні місця та історія міста. Ромашко розповів, що розробники додаватимуть нову інформацію:

«Ця тема дуже актуальна сьогодні. Останнім часом багато новин про брендування міста і все це стосується нашого іміджу. Тому ми вирішили, щоби була окрема функція, яка стосувалася туризму».

Запитання та відповіді

Це тимчасова, додаткова функція до іншої функції «запитання до влади». Наразі останню функції лише тестують. У «запитаннях та відповідях» розробники поділили місто на декілька категорій:

  • освіта;
  • культура;
  • охорона здоров’я.

Користувачі E-Poltava зможуть знайти відповіді на найпопулярніші запитання та дізнатися як вирішується питання.

А що далі

Далі розробники мають додати:

  • запис до лікаря онлайн;
  • запитання до влади;
  • електронна черга в дитячий садок;
  • електронні петиції.

Юрій Ромашко сказав, що наразі активно працюють над функцією «запис до лікаря», яку інтегрують у систему, а далі будуть тестувати.

Фото з презентації застосунку

Додамо, що E-Poltava можна завантажити для Andoid та IOS.

Нагадаємо, що ЗМІСТ писав про історію створення застосунку E-Poltava за концепцією Smart City.

Обкладинка Дарії Муращенко

 

Опублікована: 7 жовтня 2020


Коментарі

Від {{ com.user.name }} {{ com.user.lastname }}, {{ com.created_at }}
{{ com.content }}

Від {{ child.user.name }} {{ child.user.lastname }}, {{ child.created_at }}
{{ child.content }}



Зареєструйтесь, щоб мати можливість коментувати

Реєстрація