Простір з необмеженими можливостями, або маркетинг з префіксом «арт»

Автор: Наталія Норіцина, 3 жовтня, 19:43

Фото: Арт-платформа 11 - простір з необмеженими можливостями


Арт-платформа 11 – альтернативний простір, який створили в Полтаві в вересні 2015 року. За два роки проект встиг стати популярним місцем для проведення сучасних креативних заходів.

Дві тисячі квадратних метрів, аскетичний інтер’єр у стилі лофт та риси індустріальності – перше, що бачиш, зайшовши на Арт-платформу. І це лише видимі оку переваги. Набагато більший потенціал простору відкривається під час безпосередньої роботи. Це унікальний майданчик для об’єднання творчої та ініціативної молоді і втілення в життя цікавих ідей.

Арт-платформа 11 - унікальний майданчик для об’єднання творчої та ініціативної молоді

Усі заходи, що проходять на цьому просторі, мають культурну і соціальну цінність для міста. Серед них – і модні маркети, і фестивалі їжі і, навіть, благодійні акції.

«Ми намагаємося дивувати і навчати одночасно. Наші заходи адаптовані під різні аудиторії. Запрошуючи до себе полтавців і гостей міста, ми повинні не лише догоджати їм широким вибором магазинів, кафе і послуг, а дати той продукт, який викличе у них емоцію на довгий час і викличе бажання прийти зову», – пояснює Валерія Петько, креатив-менеджер Арт-платформи 11 та арт-менеджер ТРЦ "Київ".

Серед наймасштабніших заходів, які проходять на платформі,  Land Art Festival, Art Food Fest, інтелектуальна книжкова барахолка #Літерафест та ART маркет.

 

ART FOOD FEST: про високу культуру зрозумілою мовою

Фестиваль їжі та мистецтва Art food fest проходитиме цього року в Полтаві вже втретє. У його рамках кращі кафе та ресторани змагаються за право називатися найсмачнішим закладом міста. Формат заходу не досить звичний для Полтави, оскільки гості фестивалю мають змогу і покуштувати смачні страви, і збагатитися духовно, адже паралельно з частуванням проходять різноманітні культурні активності. Такий формат організатори вибрали свідомо, аби залучити до проведення фестивалю більше молоді.

Про високу культуру на фестивалі розповідають зрозуміло та доступно

Протягом фестивалю діють арт-виставки, де молодіжні колективи презентують сучасні постановки, інсталяції та виставки фотографій і картин. Також кожен охочий може взяти участь у різноманітних майстер-класах та конкурсах з цінними призами. Організатори заходу таким чином намагаються популяризувати високу культуру серед широких мас через доступні та зрозумілі речі.
Art food fest - яскравий фестиваль їжі та мистецтва

 

ART МАРКЕТ та ART МАРКЕТ 2.0: обирай українське

ART маркет – перший найбільший маркет українських брендів у Полтаві. У його рамках усі охочі мають змогу придбати одяг відомих українських брендів, а також аксесуари, косметику, вироби ручної роботи й інші цікаві речі. Цього року у Полтаві відбулося відразу два маркети – весною та восени.

ART маркет – перший найбільший маркет українських брендів у Полтаві

Головна мета ART маркету – шопінг, але лише ним захід не обмежується. Окрім яток з найрізноманітнішими товарами, на ART маркеті облаштували зони, де можна скуштувати вуличну їжу, сфотографуватися, пограти в захоплюючі ігри. А ще містяни мали змогу дізнатися, що буде в моді наступного сезону та особисто поспілкуватися з дизайнерами. Для організаторів маркету – це цікавий маркетинговий захід, для вітчизняних виробників – додаткові можливості, шанс заявити по себе.

ART маркет не обмежується лише шопінгом

Незабаром Полтава зустрічатиме вже третій ART маркет. Цього разу він буде приурочений до новорічний свят.

 

LAND ART FESTIVAL: мистецтво й екологія в одному флаконі

Полтавський Land Art Festival організатори називають андеграундним і не форматним. У широкому розумінні, ленд-арт – це твір мистецтва у контексті природного чи урбаністичного середовища, виготовлений виключно з природних матеріалів.

Основна мета фестивалю – зробити Полтаву платформою сучасного мистецтва. Організатори прагнули познайомити полтавську публіку з провідними художниками і дослідниками сучасного мистецтва України. Для цього вони запросили митців з Берліна, Києва, Харкова та інших міст.

У представлених на фестивалі роботах митці підіймали багато важливих тем. Інсталяції змушували полтавців замислитися про місце людини у світі, про Всесвіт та поміркувати над іншими глобальними питаннями.

Окрім виставки хенд-мейду, живопису і графіки, у рамках фестивалю діяв лекторій, на якому полтавці мали змогу поспілкуватися з художниками та мистецтвознавцями, які представляють Україну на міжнародних фестивалях та бієннале. А також був облаштований кінорум, де відвідувачі фестивалю дивилися стрічки у жанрі «ленд-арт».

 

КНИЖКОВА БАРАХОЛКА #ЛІТЕРАФЕСТ: благодійне просвітництво

Книжкова барахолка #літерафест – це благодійна інтелектуальна барахолка, спрямована на допомогу онкохворим дітям. Подібні заходи проходять по всьому світу, у тому числі й найбільших містах України. У Полтаві така акція відбулася вперше.

#літерафест – благодійна інтелектуальна барахолка,

Основна мета заходу, звичайно ж, – благодійність. Полтавці приносили на продаж власні книги, вироби хенд-мейд та раритетні речі. Ціну на кожен товар люди встановлювали самі. Основна умова, яку ставили перед учасниками барахолки, – частина коштів (або і всі, за бажанням) повинна піти на благодійність. Відсоток, який потрібно було пожертвувати, залежав від самого товару. Якщо книга вже досить пошарпана стара, або річ уже використовувався – з їхнього продажу на благодійність ішло 40%. Від продажу нових товарів та зроблених власноруч виробів полтавці мали віддати мінімум 20%. 

Окрім книжкового розмаїття, на містян чекала насичена мистецька програма: виступи полтавських поетів та музикантів, театралізовані вистави, презентація книги Тараса Антиповича «Помирана» та збірки «Хвоя» Павла Коробчука.

Завдяки продажу книг вдалося зібрати майже 11 тисяч гривень на допомогу онкохворим дітям. Їх направили до благодійного фонду «Таблеточки». Наступну благодійну барахолку в Полтаві організують вже весною.

 Полтавці зібрали на допомогу дітям майже 11 тис. грн

 

Маркетинг – це не просто бізнес-інструмент, зосереджений виключно на рекламі. Якісний маркетинг може і повинен містити соціальну складову. Для підприємців це додаткова можливість розкрити унікальність свого товару та  підвищити попит на нього, для споживачів – відчути себе потрібними і важливими. Від такої взаємодії виграє кожен. А головне, такий маркетинг спрямований на просування соціальних цінностей,  сприяє розвитку міста та покращенню життя в ньому. І саме Арт-платформа стала  тим майданчиком, на якому активно втілюється і розвивається місцевий арт-маркетинг. 

Проте зараз, на жаль, існують деякі технічні проблеми в реалізації цього простору, тому заходи проводяться в арт-дворі, перед локацією. Організатори Арт-платформи сподіваються, що наступного сезону робота платформи відновиться. Якщо ні – будуть спільними зусиллями створювати арт-двір у палаці культури Полтавського турбомеханічного заводу. У нього теж є фактура та своя історія. Але це вже буде інша сторінка в культурному просторі міста Полтави.

Фото і відео – geometria.org.ua

Опублікована: 3 жовтня 2017


Коментарі

Від {{ com.user.name }} {{ com.user.lastname }}, {{ com.created_at }}
{{ com.content }}

Від {{ child.user.name }} {{ child.user.lastname }}, {{ child.created_at }}
{{ child.content }}



Зареєструйтесь, щоб мати можливість коментувати

Реєстрація