z2mq7wi06q953h5k

Перша партія нових тролейбусів вже готова запуску на маршрути у місті. Сучасні, екологічні та з автономним ходом на 500 метрів на випадок обриву мережі чи об’їзду ДТП. Що ж не так? Перше – маршрути: чому їх планують запустити саме на «кільце», думаю, здогадатися не важко. Та все ж, там й так багато транспорту. Чому б […]

Перша партія нових тролейбусів вже готова запуску на маршрути у місті. Сучасні, екологічні та з автономним ходом на 500 метрів на випадок обриву мережі чи об’їзду ДТП. Що ж не так?

Перше – маршрути: чому їх планують запустити саме на «кільце», думаю, здогадатися не важко. Та все ж, там й так багато транспорту. Чому б не запустити на ГРЛ, Розсошенці чи Леваду? Збільшіть випуски там, де це потрібно для «транспортної незалежності», там, де люди дійсно побачать зміни, адже ні для кого не секрет, що низькопідлоговий транспорт зосереджений на вищезгаданому «кільці» та частково на Південному вокзалі й Леваді. Лише там є змога користуватися транспортом людям з візочками, людям з сумками та людям з інвалідністю. Пропоную спочатку зменшити інтервали на маршрутах 2,4,6,7 і тд.

Друге – графіки: перший рейс тролейбусу №15 з автовокзалу о 6:10, перша «двійка» їде з села Розсошенці о 6:25, і це за умови, що маршрутки вже активно їздять з 5:00. Особливо на «кільці». Те ж стосується і вечора: остання «двійка» їде в ДЕПО о 21:30, хоча на Леваді працює транспорт аж до 22:15. Хочеться термінового перегляду графіків.

Третє – оптимізація: навіщо Тр №1, який на 100% дублює Тр №4? Основна робота «одинички» – зв’язок між вокзалами, але зараз кількість людей, які користуються потягами різко зменшилася. Власне, як і потреба у цьому маршруті теж. Пропоную: Тр №1 1 залишити у вигляді спецподач під електрички у вихідні дні, а в будні поставити тролейбуси на маршрут Тр № 4, тим самим зменшити інтервал між транспортом. Також, вже давно «напрошується» продовження Тр №3 до села Розсошенці. Погодьтеся, тоді тролейбус складе реальну конкуренцію маршрутці №56. Там випуск потрібен не менш ніж 8 тролейбусів у годину «пік». Кременчук вже показав на власному досвіді, що коли багато тролейбусів – маршрутки самі починають розривати договори та зменшувати кількість одиниць транспорту на маршрутах, а деякі взагалі закривають маршрут.

Четверте і останнє – пільговий проїзд на період карантину. Користування тролейбусом, починаючи з 31 липня стало лотерею – чи поїдеш, чи сядеш в маршрутку. Раніше ж був «коридор» з 11 до 15 години для пільгового проїзду – катайся досхочу. Як скасували обмеження, так і кількість місць знімайте, бо виходить, що їде той, кому більше пощастило.