Абонентська служба «Полтаватеплоенерго» відновила прийом споживачів

Автор: Анна Аксюк, 4 вересня, 08:32

Фото: Абонентська служба «Полтаватеплоенерго» відновила прийом споживачів (Джерело - te.pl.ua)


Відвідувати абонентську службу «Полтаватеплоенерго», відповідно до рекомендацій МОЗ України, споживачі зможуть із додатковими обмеженнями.

Як повідомляє пресслужба «Полтаватеплоенерго», рішення відновити прийом споживачів прийняли після реалізації комплексу запобіжних заходів вжитих адміністрацією підприємства для протидії поширенню інфекційних захворювань.

Про це повідомили 3 вересня, на офіційному інфоресурсі установи. Відучора відновили і прийом споживачів після нетривалої вимушеної перерви із 25 серпня. Тоді через різке погіршення епідеміологічної ситуації, пов'язане з пандемією коронавірусу COVID-19, абонентська служба «Полтаватеплоенерго» тимчасово призупинила прийом споживачів.

На час адаптивного карантину відповідно до рекомендацій Міністерства охорони здоров’я України діятимуть наступні додаткові обмеження:

  • усім відвідувачам проводитиметься температурний скринінг. Тих, в кого буде виявлять температуру тіла понад 37,2°С або ознаки респіраторних захворювань, не допускатимуть до приміщення;
  • на вході буде організоване місце для обробки рук спиртовмісними антисептиками;
  • очікування прийому відбуватиметься ззовні приміщення абонентської служби з дотриманням принципів соціального дистанціювання (відповідно до нанесеного маркування на відстані 1,5 м);
  • допускатимуться відвідувачі тільки в респіраторі або захисній масці, у тому числі виготовленій самостійно;
  • прийом здійснюватиметься з дотриманням принципів соціального дистанціювання (1,5 м);
  • дозволятиметься одночасне перебування відвідувачів з розрахунку не більше однієї особи на 10 кв. м площі зали обслуговування.

Прийом споживачів абонентською службою «Полтаватеплоенерго»  упродовж запровадженого в Україні адаптивного карантину та в умовах 4-денного режиму роботи здійснюватиметься за таким графіком: з понеділка  по четвер з 08:00 до 17:00 з перервою на  прибирання та дезінфекцію з 12:00 до 13:00. П’ятниця, субота та неділя – вихідні.

Крім того, споживачам нагадують, про дистанційне отримання консультацій.

Зокрема, інформацію щодо стану розрахунків можна дізнатися у робочий час, зателефонувавши на багатоканальну інформаційно-довідкову лінію абонентської служби за номером (0532) 510-455.

Також, щоб звернутися до фахівців підприємства, рекомендують скористатися наступними он-лайн інструментами на офіційному сайті «Полтаватеплоенерго»:

  • без реєстрації — через сервіс «Надіслати нам листа»;
  • з реєстрацією — через сервіс «Особистий кабінет споживача»;
  • відправивши електронного листа на адресу info@pte.poltava.ua.

Якщо ж обставини вимагають від споживача особистої присутності, то після вирішення питання у «Полтаватеплоенерго» пропонують без очікування в черзі, у домовлений раніше час забрати свої документи в адміністратора.

Опублікована: 4 вересня 2020


Коментарі

Від {{ com.user.name }} {{ com.user.lastname }}, {{ com.created_at }}
{{ com.content }}

Від {{ child.user.name }} {{ child.user.lastname }}, {{ child.created_at }}
{{ child.content }}



Зареєструйтесь, щоб мати можливість коментувати

Реєстрація