На місцевих дорогах області задіяно 63 техніки
На місцевих дорогах області задіяно 63 техніки

(Фото – «Агентство місцевих доріг Полтавської області»)

Наразі в Україні працюють над впровадженням електронного документообігу товарно-транспортної накладної. Адміністраторами системи став аналітичний центр Інститут аналітики та адвокації (ІАА).

Про це повідомляють в ІАА.

Пілотний проєкт із впровадження електронного документообігу ТТН триває з 2019 року.

Його запровадили Міністерство інфраструктури та Міністерство цифрової трансформації.

В полтавському ІАА кажуть, що їхнє завдання полягає у розробленні центральної бази даних, тестуванні та залученні учасників процесу. Виконавчий директор центру Юрій Ромашко каже, що після цього права на систему передадуть державі:

«Реалізація пілотного проєкту допомагає ідентифікувати проблеми та знайти рецепти їх розв'язання. Крім того, це один з інструментів підготовки ринку до повної цифровізації сфери вантажоперевезень».

Юрій Ромашко

Плюси впровадження е-ТТН для держави:

  • зниження ризику підробки або фальшування товарно-транспортної накладної;
  • можливість для «Уктрансбезпеки» ефективніше здійснювати габаритно-ваговий контроль транспортних засобів;
  • крок до подальшого транскордонного обміну даними у сфері автомобільних перевезень та побудови цифрових транспортних коридорів.

Плюси впровадження е-ТТН для бізнесу:

  • економія коштів на друці та відправці документів;
  • економія часу. Відправити документи у системі е-ТТН можна за 14 секунд. Натомість доставлення паперових документів від одного контрагента до іншого може тривати кілька днів;
  • унеможливлення втрати документів. Вони завжди будуть доступними в електронному вигляді;
  • збільшення прозорості. Контрагенти зможуть відстежувати стан вантажоперевезень у режимі реального часу.

Плюси впровадження е-ТТН для жителів країни:

  • покращення екології;
  • зменшення руйнування доріг;
  • зменшення корупційних ризиків у сфері вантажоперевезень.
Loading...