Автомобіль провалився у колектор на Огнівці, який перевищив строк експлуатації вдвічі – Полтававодоканал

Автор: Анастасія Добряк, 1 липня, 13:22

Фото: Аварія у гаражному кооперативі (Джерело – прес-служба водоканалу)


У понеділок, 1 липня, на території гаражного кооперативу «Сади» разом із машиною провалився колектор. Колекторів, які потребують ремонту,  у Полтаві більше ніж 50.

Як повідомила прес-секретарка «Полтававодоканалу» Ліана Козмейчук, о 7:20 на диспетчерську водоканалу надійшов сигнал про черговий провал колектору. За її словами, на місці аварії раніше не було навіть натяку на проблему, а сьогодні, через 20 хвилин після виїзду машини з гаражу, трапився провал:

«Аварії на колекторах підступні тим, що рахунок може йти на хвилини, як власне і трапилося. Буквально за 20 хвилин машина повністю упала у провал каналізаційного колектора. Наше підприємство неодноразово наголошувало на необхідності виділення коштів на ремонт колекторів, бо ніхто не знає яка там ситуація з ними під землею, а терміни експлуатації уже закінчилися».

Аварія у гаражному кооперативі (Джерело – прес-служба водоканалу)

Каналізаційний колектор, який сьогодні провалився, був уведений в експлуатацію у 1970-му році, а строк його використання не мав перевищувати 25 років.

Як повідомила Ліана Козмейчук, цьогоріч трапилося 20 провалів аварійних колекторів у Полтаві, а у минулому – 70. Серед усіх аварій уже ліквідовано 34, а більше ніж 50 чекають своєї черги.

Також вона додала, що провал може статися у будь якому місці й в будь-який час. Для їхнього ремонту і попередження подальших аварій необхідно щорічно 220 мільйонів гривень.

Щоби мешканці не постраждали від аварії, встановили тимчасовий обвідний колектор. Допоки він викачує стоки, там проводитимуть розкопки і обстеження. Коли аварію буде ліквідовано повністю – невідомо, адже спершу необхідно обстежити і оцінити масштаби аварії.

Аварія у гаражному кооперативі (Джерело – прес-служба водоканалу)

На балансі «Полтававодоканалу» – 368,5 км каналізаційних мереж. Із них 58,5 км — колектори, зношеність яких сягає до 90%. Аварії відбуваються переважно на колекторах великого діаметру, побудованих із залізобетону в 60-80-х роках. Причиною «провалів» є вплив сульфатно-газової корозії, яка руйнує складову бетону.

Нагадаємо, що минулоріч у Полтаві створили робочу групу, яка контролюватиме питання контролю аварійних колекторів у місті.

Опублікована: 1 липня 2019


Коментарі

Від {{ com.user.name }} {{ com.user.lastname }}, {{ com.created_at }}
{{ com.content }}

Від {{ child.user.name }} {{ child.user.lastname }}, {{ child.created_at }}
{{ child.content }}



Зареєструйтесь, щоб мати можливість коментувати

Реєстрація