img_9984

У межах програми займатимуться прийняттям та передачею майна до комунальної власності, приватизацією майна на території громади. На наступній сесії Полтавської міської ради її планують затвердити.

Про це відомо з проєкту рішення міської ради, який оприлюднили 16 січня. Програма управління об’єктами нерухомого майна комунальної власності розрахована на 2021-2023 роки.

Загальний кошторис – 2 млн 15 тис грн. З них щороку планують виділяти по 45 тис. грн на висвітлення роботи Управління майном комунальної власності Полтави у медіа. Стільки ж запланували на експертно-будівельні дослідження. На судові збори для подання позовів виділятимуть по 150 тис грн щороку тощо. Фінансуватимуть усі заходи програми з бюджету Полтавської громади.

Чітких показників, які хоче отримати полтавська влада по завершенню програми немає. Результати, яких очікують від програми:

  • належне утримання, облік та збереження майна громади;
  • виготовлення технічної та правовстановлюючої документації;
  • підвищення ефективності використання комунального майна;
  • надходження до коштів від оренди та приватизації майна.

Завдання цієї програми збігаються з повноваженнями Управління майном. Серед них оновлення інформації про майно, виготовлення технічних паспортів та інших документів, передача майна в оренду, приватизація тощо.

Loading...