Ілюстративне фото

Підприємцям допоможуть побудувати план найшвидшого виходу на європейський ринок.

Інтенсив триватиме онлайн протягом 7-9 липня з 10:00 до 18:00. Долучитися до занять можна за будь-який донат. 

Мета інтенсиву «Як почати продавати екотовари у ЄС?» полягає у розробці системного підходу для вашої компанії та окреслити мінімальний об’єм задач для швидкого виходу на ринок ЄС.

«Малий бізнес складає велику частину української економіки і саме він може стати рушієм для її розвитку в період війни та після її закінчення. Але підприємці не мають системного доступу до знань про експорт, на відміну від великого бізнесу і стартапів. Ми об’єдналися з колегами-юристами та знавцями операційних процесів при продажах за кордон, щоб показати – це не так важко і дорого, як здається», – каже одна з організаторок інтенсиву, засновниця та директорка маркетингового агентства Bezrodna Marketing Family,  Анна Безродна

Програма інтенсивну:

  • перший день: дорожня карта виходу на ринок ЄС, пошук сегмента ринку для перших продажів, основна юридична документація для старту.
  • другий день: швидка перевірка попиту на продукт, методи роботи з персональними даними клієнта та нормативи ЄС для екопродуктів 
  • третій день: доставка, зберігання і повернення товарів у ЄС, канали продажів для екотоварів, пошук грантів для малого бізнесу в Україні та ЄС.

Організаторами освітнього проєкту є маркетинг-агентство Bezrodna Marketing Family, агенство з розвитку бізнесів у ЄС Your Business in the EU та бізнес-клуб Толковий Talk.

Спікери: 

  • Анна Безродна – CEO та засновниця маркетингової агенції BMF;
  • Марія Царьова – MBA, CEO та засновниця Your Business in the EU;
  • Дарина Кравчук – адвокат, партнер юридичної компанії Olans Group;
  • Альона Бродська – business start Ментор, Networker, організатор offline/online проєктів для розвитку бізнесу.

Дізнатися більше та зареєструватися можна за посиланням.

Loading...