Молоко для учнів та інклюзивне середовище: якою буде нова українська школа

Автор: Каріна Тютюнник, 13 листопада, 11:32

Фото: У Полтавській ОДА відбулася нарадо щодо реалізації Концепції "Нової української школи" (Джерело - cicicee.com)


Днями у Полтавській ОДА відбулася нарада з актуальних питань впровадження Закону України «Про освіту» та Концепції «Нова українська школа».

Нарада пройшла у голови Полтавської ОДА Валерія Головка за участі представників Департаменту освіти і науки, Полтавського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти та керівників управління освітою міськвиконкомів, районних державних адміністрацій та ОТГ.

Обговорили стратегії створення нового освітнього середовища загальної середньої освіти, програму «Шкільне молоко», проект «Розвиток інклюзивної освіти у Полтавській області» та концепцію «Нова українська школа».

Про стратегію створення нового освітнього середовища загальної середньої освіти Полтавської області доповідала заступник начальника управління-начальник відділу дошкільної та загальної середньої освіти управління дошкільної, загальної середньої освіти Ангеліна Кушпіль:

«Наша мета створити сучасний освітній простір, який забезпечить надання якісної освіти, та виховання громадянина успішного і конкурентоспроможного у майбутньому. Наразі маємо 22 опорні школи, кількість яких плануємо збільшити до 86. Щодо підвезення до опорних шкіл, то зараз 1887 учнів забезпечені такою можливістю. Задіяно 39 автобусів, а плануємо – 186».

Ангеліна Кушпіль

Про програму «Шкільне молоко» розповіла інженер-технолог Наталія Онищенко, яка вважає, що правильна організація харчування – запорука здоров’я дитини. Освітяни стверджують, що наразі гостро стоїть проблема фізичного розвитку і здоров’я учнів: багато випадків сколіозу, погіршення гостроти зору, недостача кальцію. Все це впливає на самопочуття дітей та рівень знань.

Програма допоможе збалансувати харчування учнів 1-4 класів. На найближчий час планують розробити план заходів щодо системи споживання молока, визначити постачальників та графіки завезення, адже дітям планують давати молоко після 1-го уроку.

«Ми можемо та повинні якісно годувати школярів, адже це впливає на їхнє самопочуття. У результаті отримаємо фізіологічно розвинену дитину, покращення рівня знань та підвищення результатів ЗНО. Також з січня-лютого почнемо без попередження проводити моніторинг харчування шкіл. Хочу запропонувати і відмову від дотацій батьків, оскільки бюджет дозволяє нагодувати школярів», – наголосив голова Полтавської ОДА Валерій Головко.

Валерій Головко

Про проект «Розвиток інклюзивної освіти у Полтавській області» доповіла завідувач Полтавської обласної психолого-медико-педагогічної консультації Світлана Кривенко:

«Важливо, щоб дитина з особливими потребами незалежно від її проблем, обставин, в яких вона опинилася, могла стати повноцінним членом нашого суспільства і реалізувати свій потенціал, приносити користь для держави. Головний принцип інклюзії – рівні можливості для кожного».

Учасники наради

Фахівці вважають за необхідне створити інклюзивне середовище. Відповідно до розуміння інклюзивної освіти та міжнародних документів діти з інвалідністю – особи до 18 років, які потребують додаткової підтримки в освітньому процесі. Інклюзивна освіта – передбачає задоволення особливих освітніх потреб кожної дитини без відриву від звичного соціального оточення.

За даними Департаменту охорони здоров’я, у Полтавській області нараховується 35 тисяч дітей з порушенням психофізичного розвитку, які потребують корекційної допомоги.

За матеріалом прес-служби Полтавської ОДА

Опублікована: 13 листопада 2017


Коментарі

Від {{ com.user.name }} {{ com.user.lastname }}, {{ com.created_at }}
{{ com.content }}

Від {{ child.user.name }} {{ child.user.lastname }}, {{ child.created_at }}
{{ child.content }}



Зареєструйтесь, щоб мати можливість коментувати

Реєстрація