Полтавська студія дизайну стала кращою на конкурсі UKRAINIAN DESIGN AWARDS 2019

Автор: Вікторія Баберя, 12 червня, 16:21

Фото: Полтавська студія дизайну стала кращою


Полтавська студія дизайну AXIOMA стала переможцем у категорії Еnvironmental design на конкурсі UKRAINIAN DESIGN AWARDS 2019.

Студія розробляла виставковий стенд для компанії «Укролія» для бренду EFFO (марка професійного рослинного масла для ресторанів і кафе). Це перша перемога полтавців у цій категорії. Як розповідає дизайнер AXIOMA Тарас Руденко, його розробляли для виставки в Одесі:

«Формування концепції зайняло приблизно три тижні, а виготовлення – близько місяця. Народилося бачення стенду в Німеччині, коли я був у відрядженні в Берліні. Там була сформована основна ідея – показати приховане. Замовники підтримали таку ідею».

Команда-переможець. Зліва направо: Руденко Тарас та Євгеній Івченко - засновники та провідні дизайнери студії; зліва (стоїть) Оксана Медончак, правіше Анна Марюхно, Ольга Семенова, Сергій Башинський - команда дизайнерів

У процесі розробки було задіяно троє дизайнерів студії. Крім того, за словами Тараса Руденка, вони приймали активну участь і у виготовленні самого стенду:

«З реалізацією нашої ідеї нам допомагали наші партнери з компанії Рrintmax. Основною задачею для нас було зробити ефектний адаптивний стенд для представлення продукції на українських виставках для власників об'єктів HoReCa (готелі, ресторани, кафе)».

Розробка студії дизайну

Основна мета виставкового комплекту – вивезти продукт із упаковки та показати його чистоту та переваги, оскільки продукти EFFO упаковані в спеціальний пакет – мішок у коробці, розроблений для найбільш зручного використання HоRеCа.

Пакети продуктів величезні й закриті, тому клієнти не мають візуального контакту з продуктом. Саме тому розробники вирішили зробити прозору структуру виставкового комплекту, схожою на складський безлад.

Як зазначає дизайнер, студія має великий досвід розробки дизайну інтер'єрів закладів громадського харчування в Полтаві та по Україні загалом. Тож вони змогли легко поєднати як мобільність і функціональність стенду для бренду, так його зовнішній вигляд:

«Ми влучно підібрали вирішення в функціональному плані (експозиційний стенд має можливість до адаптації під будь-який виставковий простір) та в естетичному (ми відштовхувались від естетики складських приміщень виробничих зон підприємств громадського харчування, які є природним середовищем для даного продукту)».

Розробка студії дизайну

У Полтаві AXIOMA розробляла дизайн кав'ярень «Кавун», «Вuns brew bar», «Сorizza», кальянна «Кипяток», «Pushka», «Fog Factory», «Narikela hub».

«Коли я зі своїм компаньйоном, Євгенієм Івченком, поїхали отримувати нашу нагороду то організатори були здивовані, коли почули, що ми з Полтави. Приємно було таким чином прославити рідне місто. Адже Полтава є містом творчих людей!», – підсумував Тарас Руденко.

Розробка студії дизайну

Фото з виставки робіт фіналістів (фото Тараса Руденка)

Нагорода команди

Додамо, на серед фіналістів цьогорічного конкурсу також опинився полтавець Святослав Келим-Золотайко. Його роботу Ukraine-Austria cultural year identity визнали однією із кращих серед студентських робіт.

Нагадаємо, полтавське PR-агентство «Yoda Consult» займалося розробкою книги, яку визнали одним з найкращих зразків українського дизайну 2018 року. На національному конкурсі Ukrainian Design: The Very Best of 2018 їхня робота увійшла п’ятірку найкращих, в результаті перемігши у номінації «Книжковий дизайн та ілюстрація».

Опублікована: 12 червня 2019


Коментарі

Від {{ com.user.name }} {{ com.user.lastname }}, {{ com.created_at }}
{{ com.content }}

Від {{ child.user.name }} {{ child.user.lastname }}, {{ child.created_at }}
{{ child.content }}



Зареєструйтесь, щоб мати можливість коментувати

Реєстрація