У Полтаві студентів навчали працювати зі ЗМІ та просувати проекти в соцмережах

Автор: Ресурс ЗМІСТ, 16 жовтня, 15:15

Фото: Студентів полтавського осередку УАЛ навчали працювати зі ЗМІ (Джерело - ХОЧУ.ua)


13 жовтня у полтавського осередку Української академії лідерства провели лекції «Комунікаційний прорив». В його рамках 40 студентів з різних регіонів навчали писати прес-релізи, вести публічні та особисті сторінки в Facebook й Instagram.

Лекторами третій рік поспіль були представники PR-агентства «Yoda Consult» Роман Повзик та Денис Старостін.

Українська академія лідерства – 10-місячна освітня програма для випускників шкіл від 16 до 18 років. Один з осередків розташований у Полтаві. Тут навчаються діти з 17 регіонів. В основі три елементи розвитку: фізичний, емоційний та інтелектуальний.

У вересні почалося навчання третього набору студентів. Протягом наступних місяців вони працюватимуть над різними проектами, використовуючи знання, які отримують на лекціях. Це різні ініціативи – зустрічі з відомими особистостями, фестивалі та ярмарків.

Навчання студентів УАЛ

Перша тема блоку – робота зі ЗМІ, тобто спілкування з місцевими журналістами та написання матеріалів про проекти для видань. Роман Повзик на прикладі статей студентів академії лідерства попереднього набору розповідав про структуру прес-релізу.

Друга лекція стосувалася Facebook та його алгоритмів. Говорили про навички, які повинна мати команда проекту.

«Будь-який проект, над яким працюєте, швидше за все, неунікальний. І є тисячі, якщо не десятки тисяч, подібних сторінок. Вивчайте їх, дивіться, що подобається аудиторії, і впроваджуйте це».

Роман Повзик розповідає про роботу зі ЗМІ

Одна з порад – навчитися працювати з програмами для дизайну та монтажу. А далі – «просто 100 разів зробити якийсь продукт».

Остання лекція блоку стосувалася роботи зі сторінкою в Instagram. Вона викликала найбільшу зацікавленість, оскільки ця соцмережа особливо популярна серед молоді.

Лектор Денис Старостін розповідав про оформлення інформації у профілі, чому краще підключити бізнес-акаунт та як користуватися хештегами, щоб збільшувати охоплення постів:

«Думайте про емоції і розповідайте історії. На відміну від тексту для ЗМІ, тут не треба сухо подавати інформацію. Говоріть про себе, людей, які вас оточують, ваше минуле і мрії про майбутнє. Будьте щирими і аудиторія любитиме вас».

Денис Старостін

Наприкінці лекції студенти виконали практичне завдання: написати пост і зробили фотографію від імені відомих людей, які завітали до осередку: Петро Порошенко, Ілон Маск, Джекі Чан. Кожне зачитування вголос викликало сміх серед студентів, та їхніх менторів.

Частина студентів УАЛ-Полтава

Опублікована: 16 жовтня 2018


Коментарі

Від {{ com.user.name }} {{ com.user.lastname }}, {{ com.created_at }}
{{ com.content }}

Від {{ child.user.name }} {{ child.user.lastname }}, {{ child.created_at }}
{{ child.content }}



Зареєструйтесь, щоб мати можливість коментувати

Реєстрація