У Полтаві в маршрутки на ходу відлетіло колесо

Автор: Каріна Тютюнник, 27 березня, 10:54

Фото: Полтавська маршрутка залишилася без колеса


Полтавський транспорт продовжує дивувати як не цінами на проїзд, так своїм технічним станом. Так, сьогодні, 27-го березня, в одного з маршрутних автобусів відпало колесо. Сталося це близько 9-ї ранку по вул. Небесної Сотні.

«Постраждалим» виявився автобус, який курсує за маршрутом «Огнівка – с. Залізничників».

Водій маршрутки Костянтин, розповідає, що автобус 2009 року випуску, ним він їздить близько року і регулярно проходить техогляд. Чому ж відпало колесо – вказує на неякісні деталі:

«Лопнув метал, який захований всередині, який ви не побачите ніколи в житті. Просто лопнув метал…Це ж не те, що в мене колеса не прикручені».

У Полтаві в маршрутного автобуса відпало колесо

Пасажири ж, за словами водія, відреагували спокійно, без паніки:

«Люди виходили, поспівчували і побажали удачі…У мене в самого на душі як…плати за евакуатор, потім запчастин треба тисяч на двадцять купляти, все те виймати».

Забирати зламану маршрутку приїхав евакуатор

Як повідомив директор приватної диспетчерської служби «Трек Сервіс Контроль» Вячеслав Поспєлов, маршрутка належить перевізнику ТОВ «Люкс-Полтава 2009». Однак він називає зовсім іншу причину аварії:

«Причина, коли відпадають колеса в автобусів, – стандартна: перевантаження транспортного засобу. За безпеку пасажирів відповідає безпосередньо водій, то всі заходи, які можливо вжити, залежать тільки від водія. Тому що при випуску автобуса (на маршрут – ред.) таку несправність виявити дуже складно. Механік же не має рентгенівського апарату, щоб визначити ступінь зношеності металу. Маршрутка розрахована максимум на 25 пасажирів, а возять 40-50 – вдвічі перевантажують. Який метал витримає таке навантаження?»

Директор диспетчерської також зазначив: виправити ситуацію можна лише пустивши великі автобуси на маршрути. Нагадаємо, нещодавно міська влада озвучила перспективи розвитку транспортної системи Полтави – переформатування на великі автобуси, оптимізація маршрутів, впровадження електронного квитка.

Опублікована: 27 березня 2018


Коментарі

Від {{ com.user.name }} {{ com.user.lastname }}, {{ com.created_at }}
{{ com.content }}

Від {{ child.user.name }} {{ child.user.lastname }}, {{ child.created_at }}
{{ child.content }}



Зареєструйтесь, щоб мати можливість коментувати

Реєстрація