У полтавському аеропорті працюватимуть прикордонники з Харкова

Автор: Каріна Тютюнник, 5 січня, 19:12

Фото: У Полтаві провели виїзну нараду щодо відновлення роботи аеропорту (Джерело - c1.staticflickr.com)


Сьогодні, 5-го січня, відбулась чергова нарада щодо відновлення роботи тепер вже міжнародного ПОКП «Аеропорт-Полтава». Цього разу говорили про відкриття пункту пропуску через державний кордон.

Під час виїзної наради, проведеної першим заступником Полтавської ОДА Андрієм Пісоцьким, представники установ, які відповідатимуть за безпеку пасажирських перевезень обирали собі приміщення аеропорту для службових цілей.

«Ми зобов’язані вчасно провести всі необхідні заходи для того, щоб у травні звідси відлетів перший літак рейсом «Полтава-Анталія». Аеропорт багато значить для нас. Ми протягом кількох років наближали подію отримання ним статусу міжнародного. Завдяки вольовому рішенню Прем’єр-міністра, у минулому році таки отримали його», – наголосив Андрій Пісоцький.

Очікується, що відновлення роботи аеропорту, насамперед стабілізує його економічну діяльність. Також це допоможе у розвитку інфраструктури Полтавщини, покращить туристичний потенціал області та підвищить її інвестиційну привабливість.

Зустріч зі спеціальними службами в Аеропорт-Полтава

Найбільше запитань і пропозицій до організаторів зустрічі було від прикордонників. Оскільки своїх спеціалістів цього профілю на Полтавщині немає, то у відділенні інспекторів прикордонного контролю «Полтава» ймовірно нестимуть службу працівники Харківського прикордонного загону.

Представник його керівництва Костянтин Барбашов заявив, що простіше, швидше і дешевше, аби такий підрозділ функціонував у будівлі аеропорту постійно. Він складатиметься приблизно з 30 осіб (в одну зміну одночасно працюватиме до 10 прикордонників). Керівник також зазначив, що для роботи міжнародного пункту пропуску полтавцям доведеться облаштувати дві зали на першому поверсі – окремо для прильоту та відльоту – із виходами на летовище. При цьому має бути виділена окрема зала для пасажирів внутрішніх рейсів.

Обладнання для перевірки документів у прикордонників буде своє. Задача обласної влади – забезпечити для них у першу чергу спеціальні робочі місця, надійний телефонний зв'язок та швидкий інтернет (для доступу до електронних баз, зокрема, й до бази Інтерполу).

Також має з’явитися окрема кімната для доставки і перевірки багажу із рапісканами (системами «просвічування» валіз). До речі, полтавський аеропорт має на балансі дві таких діючих установки.

Системи просвічування валіз

Митники в аеропортах тісно співпрацюють із прикордонниками, тому їхні вимоги до діяльності міжнародного пункту пропуску подібні. Свої зауваження до майбутньої роботи аеропорту висловили й фахівці інших напрямків. Наприклад, вони говорили про доцільність роботи у приміщенні аеровокзалу пункту громадського харчування. Про функціонування медичного пункту. Про дотримання санітарно-гігієнічних норм (утилізацію сміття і заборонених продуктів харчування). Про пожежну безпеку, надійний телефонний та інтернет зв'язок, тощо.

Загалом у всіх причетних до відродження аеропорту є лише три місяці для підготовки першого серйозного пасажирського рейсу. Тому на нараді почали розробляти план-схему розміщення персоналу та обладнання для кожного підрозділу в існуючих приміщеннях аеровокзалу. Фахівці визначили першочергові завдання – які ремонти та додаткове оснащення необхідні.

Обговорення подальших дій

Нагадаємо, у минулому році «Аеропорт-Полтава» отримав статус міжнародного. Українська авіакомпанія YanAir планує перший рейс «Полтава – Анталія» у травні для літака Boeing 737-400, який розрахований на 168 пасажирів. Спочатку аеропорт відправлятиме й прийматиме рейс в тиждень. У червні – двічі на тиждень, і так до жовтня.

За матеріалом прес-служби Полтавської ОДА

Опублікована: 5 січня 2018


Коментарі

Від {{ com.user.name }} {{ com.user.lastname }}, {{ com.created_at }}
{{ com.content }}

Від {{ child.user.name }} {{ child.user.lastname }}, {{ child.created_at }}
{{ child.content }}



Зареєструйтесь, щоб мати можливість коментувати

Реєстрація