Влада Полтави не збирається купляти електробус, який презентували навесні

Автор: Віталій Крицький, 11 вересня, 12:20

Фото: Електробус, який презентували в Полтаві (фото Олега Журавльова)


Секретар міської ради Олександр Шамота аргументує це тим, що звичайний автобус у два з половиною рази дешевший за електробус.

Пригадаємо, у березні, в тролейбусному депо, представник компанії «Skywell» Арсеній Абдураїмов презентував електричний автобус як альтернативу громадському транспорту з дизельними й бензиновими двигунами. Представник «Skywell» запевняв, що електробус не буде збитковим навіть при тарифі у 2 грн. Вартість однієї одиниці такого транспорту становить близько 8 млн грн.

Під час демонстраційної презентації з тест-драйвом по вулиці Соборності секретар міської ради Олександр Шамота говорив, що є варіанти закупівлі таких електробусів на умовах співфінансування. При цьому Шамота зауважував, що конкретних напрацювань із цього приводу немає.

У вівторок, 10 вересня, Олександр Шамота розказав, що полтавська влада не розглядає можливості закупівлі електробусу, тому що він майже в три рази дорожче, аніж звичайний автобус:

«Логіка зрозуміла. Наразі про електробуси мова не йде. Сьогодні ми говоримо про закупівлю 40 тролейбусів».

До слова, у Запоріжжі на двох автобусних маршрутах – No18 і 39 – планують запустити 10 електробусів замість застарілих автобусів із дизельними двигунами. Обласний центр закупить екологічно чистий транспорт на умовах співфінансування – 80 млн грн виділять із міського бюджету, ще 117 млн грн у рамках кіотського протоколу. Про це повідомляє видання «Індустріалка».

Нагадаємо, ексзаступник міського голови Андрій Лямін анонсував, що вже восени Полтава отримає нову партію тролейбусів. Однак директор КП «Полтаваелектроавтотранс» Євген Зайцев прагматичніший у прогнозах і говорив, що перші тролейбуси придбають на початку 2020 року.

Транспорт мають закупити за кредитні кошти Європейського банку реконструкції і розвитку. Угода з банком розміром у 10 мільйонів євро розрахована на 12 років, термін сплати кредиту – 10 років.

Передбачається, що крім тролейбусів, на кошти банку оновлять три підстанції, які забезпечують живлення ліній, вік яких понад 55 років. Що стосується тролейбусів, то вони будуть завдовжки 12 м, матимуть низьку підлогу і в цілому схожі на ті, які закупили кілька років тому.

10 вересня Олександр Шамота повідомив, що підписав договір із ЄБРР, згідно із яким міська рада ручається за те, що КП «Полтаваелектроавтотранс» поверне банку кредит, який бере на нові тролейбуси.

Додамо, на сесії 19 квітня депутати ухвалили рішення, що влада виступить гарантом повернення КП «Полтаваелектроавтотранс» кредиту ЄБРР для реалізації інвестиційного проєкту «Оновлення тролейбусного парку м. Полтава».

Як раніше зазначав секретар міськради Олександр Шамота, за рахунок кредиту є можливість збільшити вдвічі тролейбусний парк й отримати до 100 одиниць транспорту.

Опублікована: 11 вересня 2019


Коментарі

Від {{ com.user.name }} {{ com.user.lastname }}, {{ com.created_at }}
{{ com.content }}

Від {{ child.user.name }} {{ child.user.lastname }}, {{ child.created_at }}
{{ child.content }}



Зареєструйтесь, щоб мати можливість коментувати

Реєстрація