Ідея R9 agency – графічний знак бренду Полтави
Ідея R9 agency – графічний знак бренду Полтави

(Джерело – R9 agency)

З 2020 року у Полтаві намагаються створити бренд міста. Група полтавців «Стратегічна спілка 0532-П», учасники якої працюють у креативних агенціях Києва, розпочали самостійно працювати над розробленням, а тепер влада хоче укласти з ними меморандум.

Про це відомо з дорожньої карти розробки бренду Полтави, яку склав Департамент економіки та інвестицій Полтавської міської ради. Її оприлюднили 12 жовтня.

Конкурс на розробку дизайну бренду Полтави міськрада оголосила торік. Серед компаній, які заявили про участь у конкурсі, перемогла R9 agency. Невдовзі компанія відмовилася від перемоги, тому міськрада ініціювала громадське обговорення подальших дій у розробці бренду.

23 вересня на засіданні полтавець Михайло Траверсе, який працює у креативній агенції ISD Group в Києві, від імені групи ініціативних полтавців запропонував безкоштовно розробити бренд Полтави.

Нині Департамент інвестиції вказує, що бренд потрібен для:

  • популяризації ключових бізнес-напрямів Полтави в Україні та за кордоном;
  • реалізації міжнародних проєктів;
  • залученню інвестицій;
  • поліпшенню туристичної привабливості міста.

У межах карти, створять робочу групу, що координуватиме процес створення бренду, оголосить та виконає презентацію доробків й працюватиме з «Стратегічною спілкою 0532-П». Після появи бренду його просуватимуть у медіа, на друкованій продукції та в соціальних мережах.

Траверсе розповів ЗМІСТу, що інтерес до брендування міста виник після оприлюднення Полтавською облрадою логотипу і брендбуку «Полтавщина туристична». Цей кейс спонукав його створити власну ініціативну групу і разом з однодумцями взятися за розробку айдентики міста.

Траверсе розповів, що у їхній команді п’ятеро фахівців:

  • Денис Чернявський – рекламний теоретик, який досліджує феномен чесної і відвертої реклами;
  • Віталій Капустян –  креативний директор у TWIGA Digital Ukraine;
  • Михайло Траверсе – партнер та директор по стратегії в ISD Group;
  • Олексій Запорожченко – креативний директор у Human agency;
  • Валерія Шапошнікова – засновниця і бренд-дизайнерка в Orchidea Agency.

До розробки бренду міста також хочуть долучитися Тетяна Мироненко (студія Mironenko design), дизайнерка Світлана Долинська та колишній переможець конкурсу Роман Івановський (R9 agency). Вони домовилися, що створять робочу групу, куди можуть увійти всі охочі працювати над брендом безкоштовно. Міська влади припинила координувати розробку взагалі.

Loading...