Вагонобудівний завод у Кременчуці виготовив та передав «Укрзалізниці» останні вагони із замовлених 100. Держава досі не розрахувалася за них повністю.

Фото – Крюківський вагонобудівний завод
Про це повідомили в Крюківському вагонобудівному заводі 1 березня.
У кожному з переданих 15 вагонів є інклюзивна вбиральня та одне безбар'єрне купе зі спеціальними місцями зі зміною кута нахилу дивану й фіксацією тіла. Також воно обладнане місцем для інвалідного візка та ременями для закріплення, пультом з регулюванням освітлення, кнопкою виклику провідника, пристроєм гучномовного зв’язку з провідником.
В усіх інклюзивних вагонах встановлені рельєфні таблички зі шрифтом Брайля, нанесене контрастне маркування для людей з вадами зору, а вхід обладнаний подовженими поручнями й складними пандусами.


Нові пасажирські вагони із замовлення мають кондиціонер, кулер з питною водою, сигналізацію, індикатор зайнятості вбиралень та кнопку виклику провідника, а також відеоспостереження. У вагонах збільшений обсяг багажного відділення, вбиральні обладнані вакуумними туалетами, сповивальними столиками, а також розетками та USB-портами біля кожного місця.
Нагадаємо, що станом на 10 січня 2023 року «Укрзалізниця» не розрахувалася з заводом за 66 пасажирських вагонів із 85 поставлених. Заборгованість охоплює частину поставок у 2021 році й повністю 2022 рік.


Загальна сума боргу становила 1 млрд 483 млн грн. 30 грудня «Укрзалізниця» перерахувала з них 82 млн грн Крюківському вагонобудівному заводу. На підприємстві говорять, що сплачених коштів вистачить на податки за поставлені вагони. Заборгованість нині становить понад 1,4 млрд грн.
Вагонобудівний завод став одним із підприємств, які отримали фінансову допомогу, щоб не звільняти працівників.