Назарій Никончук: Огляд нових полтавських тролейбусів


Нещодавно в тролейбусному депо презентували перший десяток тролейбусів. До кінця вересня очікують отримати другу партію. Вже скоро вони будуть курсувати містом, а поки що розберу детально особливості моделі.

1_4

Фото: новий Богдан Т701.17

З нового те, що не видно оком – новий ризький двигун змінного струму (у моделі 2017 року був постійний струм), інша електроніка, оптика та начинка. Те, що відразу «кидається» в очі заходячи в салон, трохи змінене компонування салону, шляхом перестановки одного сидіння, збільшується накопичувальний майданчик (нижче фото).

 2_5

Фото: У моделях минулих років розмір майданчику був наполовину менший

Далі, проходячи по салону, можна побачити наявність відеокамер для фіксації «зайців» чи порушників правопорядку, водію інформація передається на монітор.

 3_3

Фото: Камера біля середніх дверей

4

 

Фото: Камера на задньому склі для можливості точного паркування

Звісно, не забули й про маломобільних верств населення: для них вже по стандарту встановлений пандус та гучномовець в салоні. З нового: зумер біля кожних дверей (для подання сигналу про відкриття-закриття дверей) та гучномовець ззовні (для того, щоб людина знала номер маршруту, зупинку та інші нюанси).

 5_1

Фото: Пандус легко піднімається й витримує до 350 кг

 6

Фото: Власне, сам салон – також біля дверей встановлені дзеркала для безпеки пасажирів)

З обіцяного не все було: відсутність USB-роз’ємів для підзарядки гаджетів (здавалося б, це теж має йти по стандарту, але ні) та нержавіючого корпусу (звичайна сталь, покрита цинком), остання теж довговічна, але не така, як нержавійка.

Йдемо далі: кабіна водія, напевно найцікавіше (для мене) місце в тролейбусі. Тут скільки всіляких «кнопочок», «моніторів» та електроніки – очі розбігаються. Підряд виділю сидіння водія – це дійсно царське місце, велике, м’яке, на підвісці та підлаштовується під кожного (випробовував особисто), про вигляд навіть й годі казати – реально «лакшері». З’явилася кнопка для автономного ходу (до речі, випробовували – працює, тролейбус з парою десятків людей їде бадьоро, заявлений метраж – 500 м). З пустим салоном можливість їхати «на батарейках» більше кілометра.

 7

 Фото: Кабіна водія

Тепер «трохи» електроніки: тут є все – і тахограф для опису поїздки, і налаштування електронних табло, навіть магнітола для водія, монітор для показу інформації з відеокамер та налаштування цих же камер. Водію дійсно буде комфортно працювати в будь-яку пору року – є і вентилятор і пічка, також лампа (по стандарту). До речі, записи з камер зберігаються на жорсткому диску, тому прохання – не хуліганьте, вас знімає «прихована» камера.

8

Фото: Налаштування камер, магнітола, тахограф, налаштування табло і монітор

9

Фото: наліпка «Богдан», сенсу з неї немає, але «хай буде»

Ось такий вигляд має тролейбус з різних ракурсів:

 

10

Також тролейбус має змогу опускатися на сторону «кнілінг» також для маломобільних верств населення (на жаль, цього не продемонстрували на презентації). Ззаду можна побачити нову оптику: діоди, заявлений ресурс роботи яких майже на весь ресурс кузову тролейбуса.

11

Фото: Модель має автоматичні штангоуловлювачі, на випадок обриву штанги самостійно опустяться

Ось такий він – сучасний тролейбус для сучасного міста. Чекаємо ще тридцять. Далі буде.


Коментарі

Від {{ com.user.name }} {{ com.user.lastname }}, {{ com.created_at }}
{{ com.content }}

Від {{ child.user.name }} {{ child.user.lastname }}, {{ child.created_at }}
{{ child.content }}



Зареєструйтесь, щоб мати можливість коментувати

Реєстрація