Valeriy (1)

З початку карантину ми відзначали незначне зниження кількості клієнтських запитів. Кількість первинних дзвінків та призначених зустрічей скоротилися. Однак підсумковий відсоток угод виріс пропорційно.

До нас звертаються клієнти, готові до покупки нерухомості, які розуміють, який тип житла їм необхідний.  Нашими новобудовами цікавляться як і Полтавчани, так і жителі області.

Зараз, як і до періоду карантину в компанії «Полтавтрансбуд» ми спостерігаємо інтерес до квартир різного формату: клієнти дивляться і односпальні, і трьохспальні, і 2-х рівневі квартири. Все залежить від їх цілей.

Українські покупці обережно поводяться при купівлі житла, а інформаційний тиск на тлі кризи ще більше це загострив.  Клієнти, які купують нерухомість, щоб зберегти свої заощадження, хвилюються за ліквідність цих квадратних метрів. 

Які ж тенденції ми спостерігаємо сьогодні:

  • збільшення площі

Клієнти переглядають площу квартири, яку хотіли придбати в карантин.  Тепер віддають перевагу більшій квадратурі. Наявність балкона або прибудинкової території тепер не тільки перевага, але і запит клієнта;

  • квадратні метри як інвестиція

Надійний актив - нове житло на первинному ринку.  Це вже традиційний підхід багатьох українців, коли існує ризик втратити заощадження.  Досвідчені інвестори знають, що правильні інвестиції залежать від якості забудови, авторитету девелопера та навколишньої інфраструктури;

  • готовність до діалогу

Істотно збільшується час діалогу в комунікаційних системах WhatsApp Business, Skype, Zoom - зараз покупець готовий приділити більше уваги спілкуванню з продавцем: задати питання, вивчити отриману інформацію і знову повернутися до діалогу з новими питаннями по продукту.

Така тенденція виникла в період самоізоляції, раніше покупець не був готовий до активного спілкування, обмежуючись лише короткими відповідями.  Це пояснюється появою додаткового вільного часу в розпорядку дня.  І мова тут йде не про раціональність споживача, а скоріше про вибір оптимального варіанту під власний бюджет;

  • фокус на ком’юнітизації і стратегічному розвитку бренду.

Сьогодні ком’юнітизація потрібна, так як люди стали більш залучені у медіаканали брендів, де шукають спецпропозиції і гарантії.

Виживання бізнесу зараз безпосередньо залежить від моделі дистрибуції. Розвиток і вдосконалення онлайн-продажів - головний фактор стійкості.

На ринку нерухомості необхідно кожен раз залучати нових і нових інвесторів і при цьому постійно обов'язково нести гарантійні зобов'язання, спілкуватися з покупцями, які купили нерухомість;

  • нова культура заощаджень

Коронакриза змінила споживчу поведінку в напрямку більш відповідального споживання, а не марнотратства.  Це приводить до звички накопичувати заощадження.

Дослідження купівельної поведінки під час кризи від Nielsen показують, що люди прагнуть купувати базові категорії і продукти щоденного споживання дешевше, частково відмовляючись від деяких товарів повсякденного попиту;

  • інфраструктура в тренді live-work-play

Вищими стали вимоги до інфраструктури: житло тепер не просто для життя, а й для відпочинку, роботи, активного дозвілля;

  • сервісність як цінність

Наші клієнти та інвестори стають більш уважними і щирими в прояві своєї подяки у відповідь на нашу турботу про них.  Особливо це відчувається під час кризових викликів. За це ми їм особливо вдячні та продовжуємо вдосконалюватися для них!