Andry

Минуло два місяці від офіційного запуску системи, в яку увійшли мобільний додаток «e-Poltava» й портал управління. Що встигли зробити за цей час? Що змінилося в системі? Та якою є взаємодія між містянами та владою?

Перші цифри та короткі результати

Протягом двох місяців майже 3 тисячі користувачів встановили собі на телефон (iOS, Android) додаток «e-Poltava».  Близько пів тисячі осіб авторизувались в системі як туристи.

Цілком очікувано, та найпопулярнішою функцією в додатку стала (стук барабанів) «Карта проблем міста». За час дії системи в ній з’явилося понад 320 повідомлень. Більш ніж 70 проблем вже вирішено, решта – у процесі роботи на різних етапах. Комунальні служби отримали додатковий потік заявок від користувачів, які не мали часу телефонувати в спеціальні управління або подавати заявки в паперовому вигляді. Дуже цікаво, що така кількість звернень – третина від всіх телефонних дзвінків до Служби оперативного реагування.

Про деякі проблемні ділянки міста відповідні установи навіть не знали: тепер же небайдужі користувачі додають фото проблеми, описують її й за декілька хвилин відповідальна особа з конкретного комунального підприємства приймає проблему в роботу. Полтавці мають можливість бачити в додатку статус виконавця та етапи вирішення. Користувачі та адміни навіть спілкуються між собою в чаті: відповідальні особи роз’яснюють, надсилають фото виконаних робіт, а полтавці дякують службам за реакцію, що приносить задоволення обом сторонам.

Маленький відступ із прикладами

Зробимо маленьку ремарку. Тече вода з даху, відсутні лампи біля під'їзду або люк на дорозі — це проблеми з якими стикаються полтавці. Звісно, траблів не уникнути, але «e-Poltava» допомагає оперативно їх вирішувати. У цьому переконалася вже частина користувачів додатку. Хочемо поділитися з вами декількома виконаними кейсами. Хоча їх більше, звісно.

«Рука на пульсі»

Друга функція, котра тримає користувачів в курсі про важливі події в місті, - push-сповіщення.  Користувачі за цей період отримали понад 280 попереджень про відключення електропостачання в окремих районах міста, але були й повідомлення про початок опалювального сезону, про штормове попередження.

А місцеві новини в додатку полтавці переглянули більш ніж 12 тисяч разів. Наш унікальний агрегатор збирав новини з найпопулярніших ЗМІ Полтави. Адміністратори системи в Службі оперативного реагування сортували їх за актуальністю.

Нова система – нові виклики

Окрім статистики використання функцій ми слідкували й за відгуками як від наших користувачів, так і від адміністраторів системи. Їм, до речі, вдалося на повну відчути шквал звернень вже не від тестувальників, як це було раніше. Користувачі повідомляли нам через Telegram-бота про певні баги на унікальних девайсах, давали свої рекомендації чи навіть просто оцінювали застосунок. Відгуків назбиралось декілька десятків, разом із розробниками їх опрацювали та внесли зміни в додаток. Для зручного й швидкого усунення недоліків створили службу підтримки в профілі застосунку.
Зараз готуємося до презентації нових функцій. Так-так, наступає розширення функціоналу. Ми прагнемо, щоб кожен мешканець міста зміг користуватися додатком на повну.

І що у підсумку?

Завдяки активності полтавців, які вже користуються додатком, сама система змінюється та адаптовується під потреби містян. Це процес двосторонньої взаємодії. Тому пропонуємо вам долучатися! Встановлюйте додаток «e-Poltava» (iOS , Android) на телефон собі, своїм рідним, радьте знайомим. Він простий в користуванні, під кожну функцію ми створили короткі відеоінструкції, які знайти можна на сторінці «Poltava Smart City». Покращити своє місто із допомогою смартфону може кожен – спробуйте.