azlrj9h42siihgkk

Транспортна інфраструктура – дуже складна річ, що поєднує між собою багато механізмів, які в свою чергу повинні працювати злагоджено, як організм людини. Візьму до уваги громадський транспорт. Велосипеди та автомобілі сюди брати не буду: велоінфрастуктура в нашому місті поки що лише на початку розвитку, проблеми автотранспорту – окрема велика тема.Не беру до уваги й оновлення […]

Транспортна інфраструктура – дуже складна річ, що поєднує між собою багато механізмів, які в свою чергу повинні працювати злагоджено, як організм людини. Візьму до уваги громадський транспорт. Велосипеди та автомобілі сюди брати не буду: велоінфрастуктура в нашому місті поки що лише на початку розвитку, проблеми автотранспорту – окрема велика тема.Не беру до уваги й оновлення транспорту – це повинно відбуватися системно.

 

Харків

Перша столиця України може похвалитися переходом на електронний квиток у комунальному транспорті. Це така пластикова картка, якою можна оплачувати проїзд безконтактно. Пенсіонери отримують картку з визначеною кількістю безкоштовних поїздок, студенти – з 50-відсотковою знижкою. Як постійний пасажир метро та тролейбусів кажу, що це дуже зручно: не треба завжди мати при собі готівку. Звісно, картку теж можна втратити, але ж її можна відновити. Шкода, що Полтава досі не перейшла на е-тікет. До речі, питав у знайомих, друзів та родичів – усі б з радістю користувалися.

 

Кременчук

Сусід Полтави може похвалитися одразу декількома лайфхаками: особливий дизайн транспорту (за колір взагалі мовчу) та спецодяг працівників транспорту. У салоні тебе зустрічає водій в сорочці, краватці та брюках. Але є й нший бік медалі: з одного боку, це  гарно, з іншого — не завжди практично: все-таки водії не лише керують машинами, а й за потреби, ремонтують їх. А ще тут найдешевший проїзд у тролейбусі серед українських міст.

 

Вінниця

У розвитку громадського транспорту це місто – майже еталон. Виокремлю лише пару фішок. Крім е-квитка та дизайну транспорту, Вінниця розробила свого телеграм-бота, який підкаже, як доїхати до потрібної вулиці, покаже розклад руху та сповістить про ситуацію на дорогах. Можливо, Полтава це зробить у своєму додатку Smart City. Ще одна фішка – зупинки, які встановлені «задом наперед». У мокру погоду вони захищають від бризок води з-під коліс автомобілів. Також у Вінниці багато зупинок обладнані тактильною плиткою та стовпчиками для безпеки. Про розклади на всіх зупинках та електронних табло я взагалі мовчу.

 

Львів

Місто обладнало весь транспорт gps-трекерами. Справа дійшла навіть до приміських та обласних маршрутів. З одного боку, наче й непотрібна штука, з іншого – перевізник спостерігає за автобусом в режимі онлайн навіть за 100 км від міста. Але якщо говорити саме про місто, 100% транспорту мають датчики GPS. У Полтаві на 100% обладнаний датчиками лише комунальний транспорт. Серед приватного датчики стоять лише на кількох маршрутах.  

 

Київ

У столиці можна «позичити» фішку інтернету. У будь-якому вагоні трамвая, тролейбуса чи автобуса є безкоштовний WI-FI. Не буду пояснювати, як це зручно, коли твій оператор не хоче працювати чи просто мегабайти закінчилися, а треба терміново відповісти чи знайти щось.

А що скажете ви? Полтава заслуговує на комфортний транспорт? Що б змінили ви в першу чергу?