Назвали причини зниження якості зв’язку під час відключень світла на Полтавщині

Фото – rbc.ua
Під час вимкнень світла базові станції зв’язку переходять на резервне живлення й продовжують працювати. Проте якість з’єднання погіршується, на це впливають кілька чинників.
Про це ЗМІСТУ 29 липня повідомила прессекретарка Vodafone Україна Вікторія Павловська.
Базові станції, контролери, комутатори та ядро мережі зв’язку потребують постійного електроживлення для нормальної роботи. Під час відключення базові станції до резервного живлення від акумуляторних батарей. Вони в середньому розраховані на 4-6 годин роботи без світла. Однак тривалість їхньої роботи залежить від кількох чинників:
- зростає навантаження у 3-4 рази. Користувачі переходять на мобільний інтернет замість домашнього Wi-Fi. Це знижує швидкість для кожного конкретного абонента і зменшує час роботи акумуляторів;
- акумулятори не завжди встигають повністю зарядитися між відключеннями. На це потрібно 8-10 годин, а електрика може бути лише на 2-3 години.
Раніше ЗМІСТ писав, що в Україні 80% трафіку припадає на інтернет через фіксовану мережу. Як говорить посадовець Міністерства цифрової трансформації України Юрій Мацик, решта – через мобільний зв’язок.
Частотний ресурс мобільних операторів обмежений, тому вони не можуть впоратися із великим навантаженням. При цьому швидко збільшити його неможливо.
Нині оператори інвестують кошти для покращення системи. Вони закуповують генератори та розбудовують нові станції, забезпечують об’єкти зв’язку новими батареями.
Прогнози на серпень щодо відключень світла
У серпні ремонти на частині енергоблоків планують завершити. Це дозволить задіяти більше генеруючих потужностей. Також очікують на зменшення температури повітря, отже знизиться споживання та збільшиться імпорт з країн Європи. Ці фактори вплинуть на зменшення тривалості відключень.
Нагадаємо, графіки відключень світла по всій країні планують застосовувати допоки не відновиться генерація електроенергії. На ремонти пошкодженого обладнання потрібні місяці.
Відключення необхідні, щоб енергосистема могла працювати цілісно й уникнути розбалансу та аварій. Відключення споживачів – це останній інструмент, який «Укренерго» застосовує, коли імпорт чи аварійна допомога вичерпані.