Полтавська обласна рада шукає нового начальника управління майном

Раніше управління майном обласної ради очолював Сергій Сагайдачний.
Конкурс на заняття вакантної посади оголосили 25 січня.
Основні вимоги до кандидатів на заміщення посади:
- повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста,
- стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування та/або на державній службі на керівних посадах не менше 3 року або стаж роботи на керівних посадах в інших сферах управління не менше 4 років,
- володіння державною мовою.
Які документи потрібно надати:
- заява про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття та проходження служби в органах місцевого самоврядування;
- заповнена особова картка (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;
- дві фотокартки розміром 4 х 6 см;
- копії документів про освіту з додатками; підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня (у разі наявності);
- копія документа, який посвідчує особу;
- копія військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних);
- декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за минулий рік, подана у порядку, визначеному Законом України "Про запобігання корупції".
Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурсу. Кінцевий термін подачі заяв – 24 лютого.
Нагадаємо, 24 грудня на сесії депутати обласної ради ухвалили рішення про звільнення начальника Управління майном обласної ради Сергія Сагайдачного. Заяву на звільнення подав сам Сергій Сагайдачний. Після прийняття рішення про звільнення очільника управління, депутати побажали йому успіху та подякували за співпрацю.