«Жуколад» з личинками зофобасів: що виграла полтавська мережа «Аврора» від продажу скандальних  батончиків

«Жуколад»
«Жуколад»

Джерело – «Forbes Україна»

Як продаж шоколадних батончиків по 49 грн став новим маркетинговим кейсом трьох українських брендів?

«Жуколад» продавали на полицях полтавської мережі «Аврора» у Льові та Києві. «Forbes Україна» пише, що батончик за пʼять місяців торгова мережа створила з «Китайським привітом» й Milk Bar.

Батончик «Жуколад» містив личинки зофобасів і реалізував маркетинговий план брендів. Через незвичний для українців рецепт його люди активно обговорювали у соціальних мережах. Оглядачі кажуть, що тільки на сторінках «Аврори» у соціальних мережах матеріали про «витівку з батончиком зібрали понад 10 млн охоплення.

Жуколад

Прибуток не був головною метою, говорить ініціатор проєкту Міша Кацурін:

«Ми розглядаємо “Жуколад” як маркетингову активність із нульовими затратами, чи навіть із невеличкою доплатою», – розповідає підприємець.

Так створили партію бантончиків у 10 тис. штук, що продавалася в «Аврорі» та трьох «Китайських привітах» у Києві та Львові. Усі їх розкупили за кілька днів, а тепер на маркетплейсі OLX з’являються оголошення з «Жуколадом», де ціни на батончик сягають від 150 до 1 тис. 500 грн. 

«Тарас Панасенко сказав, що ресейл на OLX – це показник найуспішніших продуктів для “Аврори”. Це означає, що ми все зробили правильно», – розповідає Кацурін.

Чи з’явиться «Жуколад» знову на поличках наразі невідомо.