«Жуколад» з личинками зофобасів: що виграла полтавська мережа «Аврора» від продажу скандальних батончиків

Джерело – «Forbes Україна»
Як продаж шоколадних батончиків по 49 грн став новим маркетинговим кейсом трьох українських брендів?
«Жуколад» продавали на полицях полтавської мережі «Аврора» у Льові та Києві. «Forbes Україна» пише, що батончик за пʼять місяців торгова мережа створила з «Китайським привітом» й Milk Bar.
Батончик «Жуколад» містив личинки зофобасів і реалізував маркетинговий план брендів. Через незвичний для українців рецепт його люди активно обговорювали у соціальних мережах. Оглядачі кажуть, що тільки на сторінках «Аврори» у соціальних мережах матеріали про «витівку з батончиком зібрали понад 10 млн охоплення.

Прибуток не був головною метою, говорить ініціатор проєкту Міша Кацурін:
«Ми розглядаємо “Жуколад” як маркетингову активність із нульовими затратами, чи навіть із невеличкою доплатою», – розповідає підприємець.
Так створили партію бантончиків у 10 тис. штук, що продавалася в «Аврорі» та трьох «Китайських привітах» у Києві та Львові. Усі їх розкупили за кілька днів, а тепер на маркетплейсі OLX з’являються оголошення з «Жуколадом», де ціни на батончик сягають від 150 до 1 тис. 500 грн.
«Тарас Панасенко сказав, що ресейл на OLX – це показник найуспішніших продуктів для “Аврори”. Це означає, що ми все зробили правильно», – розповідає Кацурін.

Чи з’явиться «Жуколад» знову на поличках наразі невідомо.