Конкурсні пропозиції компаній, які хочуть впровадити електронний квиток у транспорті Полтави

(Фото – report.if.ua)

На конкурс підрядників, які хочуть справляти плату за проїзд у Полтаві допустили 2 компанії. Під час презентації своїх проєктів вони розповіли про бачення. Зі спільного – обидва підрядники пропонують застосунки й братимуть по 10% від вартості квитка тощо.

Про це ЗМІСТу відомо із засідання конкурсної комісії 12 липня.

У відборі беруть участь ТОВ «Фарго Сістемс» й ТОВ «Смарт-Тикет Технолоджи». Ось що вони пропонують.


ТОВ «Фарго Сістемс» зареєстрували цьогоріч у Полтаві. Керівником компанії є Максим Голдиш. Рух «Чесно» пише, що він був депутатом Полтавської міськради попереднього скликання від «Совісті України», а на місцевих виборах балотувався до обласної та міської рад від «За майбутнє».


Юридичну особу «Фарго Сістемс» створили спеціально для участі у цьому конкурсі. Максим Голдиш каже, що запровадженням електронного квитка займатиметься спільно з дилером SymbolTransport. Ця компанія реалізовувала схожі проєкти в українських містах й надасть систему для розрахунків:

«Це єдиний варіант, що працює в Україні на сьогодні. Інших варіантів не існує. Ми є представником підрядника у Полтаві, його дилером по використанню програмного забезпечення. Це юридичне обличчя бере участь тільки у Полтаві, а наш дилер у 15 містах, намагається розвивати галузь», – каже Голдиш.

Якщо «Фарго Сістемс» переможе у конкурсі, то отримуватиме 10% від вартості квитка. З цих 10%  частину (2%) забирає банк. Ще 38% податків. Частину коштів витрачатимуть на процесинг, а компанії лишиться 2% з цих 10%. Розраховуватися можна буде банківською картою, а пільговики матимуть спеціальну помітку та конкретну кількість поїздок, якими зможуть безкоштовно скористатися.

Пропозиція цього учасника передбачає мобільний застосунок для різних систем у смартфонах та кабінет користувача. Компанія обіцяє, що усі варіанти електронної роботи працюватимуть. Зберігається варіант оплати готівкою, бо законодавство не дозволяє це заборонити. Та все ж система буде влаштована так, що вигідніше буде платити онлайн.

Під час конкурсного засідання слухачі говорили про зв’язок керівника фірми Максима Голдиша з перевізниками, які працюють у Полтаві. Він каже, що це обумовлено тим, що він працює з транспортом Полтави певний час і вважає, що з перевізниками потрібно говорити про запровадження е-квитка, щоб  мати можливість його встановити.


ТОВ «Смарт-Тикет Технолоджи» зареєстроване у Києві. Компанія займалася впровадженням електронного квитка у Маріуполі та інших містах з галузевим центром цифровізації та кібербезпеки під керівництвом Міністерства інфраструктури тощо.


Компанія обіцяє захищену систему оплати і зручне програмне забезпечення. Представник фірми Валерій Сіроштан розповів, що їхня компанія має досвід роботи над впровадженням систем у громадському транспорті різних міст:

«Ми вважаємо, що ми робимо якісно, бо виконуємо під ключ. У міст не вистачає скілів для цієї галузі. Ми робимо і керуємо системою, нам цікаво, щоб збільшувався обсяг грошей, бо ми отримуємо відсоток від поїздок. Це перевага, що ми заходимо як партнери до міста і до кожного з перевізників».

Компанія пропонує застосунок та ресурс з індивідуальним кабінетом. У кабінеті користувача можна буде підв’язати свої дані й надалі використовувати їх за допомогою спеціальної картки містянина. Якщо ви розрахуєтеся просто банківською картою, контролер зможе це перевірити ручним валідатором. Тобто у будь-якому випадку дані про поїздку збережуться й покажуть, що ви заплатили.

Для пільговиків також працюватиме певна система. До прикладу, пенсіонери матимуть отримати спеціальну картку для поїздок, або прийти до Центру надання адміністративних послуг й прив’язати основну банківську карту. Це потрібно, щоб система бачила й рахувала безкоштовні поїздки, за які платить місто.

«Смарт-Тикет Технолоджи» також отримуватиме 10% від вартості квитка. Надалі відсоток може зростати, адже змінюватиметься якість послуг. Валерій Сіроштан каже, що тариф збільшується, щоб транспорт був зручним і був ще комфортнішим.

Нині оголосили перерву у конкурсному засіданні. До вибору компанії-переможця планують повернутися за кілька днів.