Між Полтавою й Києвом курсуватиме додатковий потяг

Полтава Київська
Полтава Київська

Фото ЗМІСТу

У вересні для залізничного сполучення Полтави й Києва призначили новий рейс. Він курсуватиме по непарних числах.

Про це повідомили в «Укрзалізниці» 16 серпня. Додатковий поїзд №222/221 Київ – Полтава запустять із 3 по 29 вересня по непарних числах. Прибувати й відправлятися він буде з Київського вокзалу Полтави. Зупинятиметься у Гребінці, Лубнах та Миргороді.

Розклад нового потяга:

  • відправлення з Києва о 07:57 – прибуття до Полтави о 12:39;
  • відправлення з Полтави о 14:59 – прибуття до Києва о 20:10.

У складі поїзда будуть купейні та плацкартні вагони, адаптовані під формат сидіння відповідного класу.

Рейс організували, оптимізувавши оборот одного з нічних поїздів Південного напрямку. Після прибуття до Києва він не стоїть на простої вдень, а вирушає далі в рейс.

Нагадаємо, що в «Укрзалізниці» призначили новий рейс Чоп – Кременчук. Поїзди курсуватимуть кілька разів на тиждень з вересня.

Розклад руху маршруту Чоп – Кременчук:

  • з Чопа потяг курсуватиме з 2 вересня вівторками, п’ятницях та суботах. Відправлення о 14:24, прибуття до Кременчука о 13:33.
  • з Кременчука потяг виїжджає з 3 вересня середами, суботах та неділях. Відправлення о 14:18, прибуття до Чопа о 12:45.

Новий рейс вдалось призначити коштом оптимізації роботи. Поїзди, що прибули після основного маршруту, одразу відправляються в наступні.

Всі квитки вже у продажу:

  • у застосунку компанії;
  • на сайті booking.uz.gov.ua;
  • у касах вокзалів.

Нагадаємо, що «Укрзалізниця» почала щотижня публікувати статистику пасажирських перевезень, щоб уникнути звинувачень через дефіцит квитків на потяги.

Крім того, у пресслужбі кажуть, що серпневий сезон залізничних перевезень – найпіковіший, адже за багатьма напрямками зараз реєструють 4-5 запитів на одне доступне місце. В «Укрзалізниці» пояснюють чому виник дефіцит квитків:

«Відповідаємо в цифрах на найпопулярніше питання: «куди ж діваються квитки?» Вагони вибувають з парку швидше, ніж ми встигаємо їх закуповувати чи модернізувати, отже, доступних місць в поїздах стає менше».

Станом на 3 серпня в поїздах далекого прямування курсували 1 тис. 488 вагонів. За рік їх кількість зменшилася більш ніж на сотню:

  • 3 вагони «Укрзалізниця» втратила через обстріли;
  • 6 вагонів застаріли;
  • 95 вагонів потребують ремонту.

Завдяки підвищенню ефективності використання наявних вагонів вдається перевозити більше пасажирів, ніж минулого року. Водночас кількість військових, які отримують квитки через спецрезерв, зросла вдвічі – до 10 тис. 300 квитків, а кількість пасажирів у дитячих групах – на 50%.

При цьому деяких потягах у вільний продаж потрапляє менше третини квитків, водночас близько 60% місць викуповують для дітей, які їдуть в літні табори.