У полтавських школах учнів навчатимуть тактичної медицини та керуванню FPV-дронами

Ілюстративне фото
Ілюстративне фото

Джерело – «Центр готовності цивільних» у Полтаві

У Полтаві облаштували місця для викладання оновленого предмета «Захист України», де учні зможуть навчатися керування FPV-дронами. У Міністерстві освіти і науки України оновили перелік обладнання для навчання. До нього увійшли дрони, симулятори, тренажери та засоби тактичної медицини.

У Полтаві обладнали чотири осередки для викладання предмета «Захист України». У ліцеях №14, №26, №32 та ЗОШ №37 оновили приміщення, які стануть місцем, де учні отримуватимуть практичні навички, необхідні для безпеки та самозахисту. Про це повідомили в Полтавській міській раді.

Напередодні у Міністерстві освіти і науки України затвердили перелік обладнання для викладання предмета «Захист України» у закладах загальної середньої освіти на 2025-2026 навчальний рік.

Оновлений список розробили на основі зворотного зв'язку від вчителів, який зібрали після першого року реалізації проєкту.

Нове обладнання для навчання, яке вже з’явилося в школах:

  • симулятори для керування FPV-дронами з комп’ютерами;
  • інтерактивні лазерні стрілецькі тренажери;
  • планшети для навчання та мультимедійне обладнання;
  • манекени для реанімації, турнікети та засоби зупинки кровотечі;
  • комплекти тактичної медицини;
  • каски, бронежилети, протигази та засоби хімічного захисту;
  • дрони для практичного навчання та радіостанції;
  • елементи тренажерної траси.

Оновлене обладнання дасть змогу навчити школярів навичок домедичної допомоги та сформувати практичні вміння для дій у надзвичайних ситуаціях.

Шкільний предмет «Захист України» кардинально оновили у 2024 році. Учні тепер проходитимуть 6–8-годинні практичні тренінги раз на місяць у спеціально обладнаних місцях. Програма охоплює домедичну допомогу, управління дронами, кібербезпеку, протидію дезінформації та дії в надзвичайних ситуаціях.

Нагадаємо, структура шкіл Полтави має змінитися до 2027 року. Полтавська громада почала втілювати освітню реформу, яка має змінити підхід до навчання у старших класах.

Мова йде про створення нової мережі ліцеїв, впровадження сучасних стандартів та узгодження роботи шкіл із вимогами законодавства.

Наразі у громаді працюють 35 закладів, які відповідають законодавству – серед них ліцеї, гімназії, спеціалізовані та наукові школи. Проте ще 24 заклади потребують реорганізації.