(Фото – ЗМІСТу)

Відсьогодні тариф у тролейбусі становить 6 грн, а в автобусі – 8 грн. До підвищення у тролейбусі можна було їхати за 3 грн, а в автобусі за 5 грн.

Про це відомо з рішення виконавчого комітету Полтавської міської ради.

Підвищення тарифів обговорювали на громадському слуханні. Основними перевізниками у Полтаві є:

  • КП «Полтаваелектротранс» – 54 тролейбуса і 16 автобусів;
  • ТОВ «Люкс Полтава 2009» – 61 автобус;
  • ТОВ «Євробус Полтава» – 59 автобусів;
  • ТОВ «ТК Експрес-лайн» – 40 автобусів;
  • ТОВ  «Делко компані» – 20 автобусів та інші перевізники.

Керівник КП «Полтаваелектроавтотранс» Євгеній Зайцев розповідав, що нові тарифи дозволять зменшити видатки підприємству з бюджету, але не сприятимуть покращенню оснащення у транспорті:

«Якщо піднімаємо на 200%, то отримуємо надходжень на 160% більше. Коли ми перейшли з 2 на 3 грн, наші доходи не суттєво піднялися. Якщо наші розрахунки правильні, то тариф у 6 грн допоможе зменшити навантаження на місцевий бюджет. Ми зможемо додатково отримати 36 млн 800 тис. Якби це було з початку року».

Керівник ТОВ «Євробус Полтава» Михайло Костов говорив, що його підприємство постраждало через те, що тариф не переглядали з 2014 року:

«Увесь  транспорт і підприємства використали усі свої резерви і запаси. Це призвело до того, що автобусів великих у місті немає. Забудьте, що вони є. Замість гарних автобусі їздять Рути. Транспорт зношується, його треба ремонтувати. Підприємство не може виділяти гроші, якщо їх немає. Нам держава не відшкодує нічого. Тарифи розраховують згідно з методикою. Там вказана кожна витрата. Тариф у 8 грн не дасть можливості покращити автопарк, але дасть змогу вижити».

Співвласник фірми «Люкс-Полтава 2009» Юрій Лупаєнко також говорить про збитковий бізнес. За його словами, тариф потрібно піднімати терміново, щоб у Полтаві взагалі працювала система громадського транспорту:

«Ми плануємо вийти хоча б у нуль, беззбитковий стан. У мене є бізнес, транспорт потребує дотацій. Я та інші перевізники виступаємо благодійниками і вкладаємо в місто. Але я не хочу робити це таким чином».

Loading...