Без електронної оплати у Полтаві працюють 7 приватних маршруток від двох перевізників, але пасажиропотік вирахувати пасажиропотік усе ж неможливо.
Про це повідомив начальник транспортного відділу Віталій Животенко під час депутатської комісії у Полтавській міській раді 4 липня.
На початку впровадження електронного квитка полтавська влада планувала, що почне рахувати пасажиропотік у приватних перевізників. На практиці це не допомогло. Віталій Животенко каже, що валідаторами «Фарго-сістемс» (підприємство, яке втілює е-квиток у Полтаві) забезпечили майже всі маршрутки, але їх знімають водії. У транспортному відділі їх називають недобросовісними. Через це полтавці вимушені продовжувати оплачувати проїзд тільки готівкою.
«У нас кількість реалізованих втілених е-квитків переважає. Якщо ж водій недобросовісний і валідатор знімає, то ми не знаємо пасажиропотоку. Виходимо на перевірки. У п’ятницю та понеділок останні ось відбулися. Ми йдемо на зупинки, фіксуємо нелегалів і намагаємося прибрати з міста однодверні маршрутки», – каже Віталій Животенко.
Наразі валідаторів не мають 6 маршруток перевізника «Норд-Ост», що належать Віктору Оніщенку та 1 автобус ФОП Негребецького за маршрутом «с. Рибці – Критий ринок».
ЗМІСТ писав, що разом зі встановленням валідаторів подорожчало й утримання маршруток: 1 грн з кожного клієнта йде компанії «Фарго-сістемс», яка встановлювала техніку, та 1 грн – на податки та витрати (обслуговування транспорту, пальне).