Креативники розпочали роботу над брендом Полтави

Креативники назвали свою команду «Стратегічна спілка 0532п»
Креативники назвали свою команду «Стратегічна спілка 0532п»

Фото ЗМІСТу

Розробники створили сайт проєкту і проводять дослідження.

Команда полтавців, які працюють у київських креативних агенціях, створюють бренд Полтави безкоштовно. Представник групи Михайло Траверсе 18 листопада повідомив на своїй фейсбук-сторінці про створення сайту і телеграм-каналу проєкту:

«0532п – це тимчасове об’єднання людей, які народилися у Полтаві і зробили кар’єру в креативних індустріях. Ми зібралися для того, щоб розробити бренд-стратегію та айдентику для Полтави. Будемо робити довго, безкоштовно і дуже якісно».

Згідно з інформацією сайту, розробники планують працювати над брендом у кілька етапів. Спочатку вони планують проаналізувати мотиви людей, які обирають нові міста для візитів.

Креативники розпочали опитування щодо мотивації людей відвідувати нові міста на вихідні або свята. Дослідження має на меті виявити, чого бракує Полтаві, щоб стати привабливою для відвідувачів. У опитуванні можуть взяти участь люди, які нещодавно мали досвід першого відвідування нового для себе міста. На основі даних опитування розробники хочуть створити образ Полтави, який приваблюватиме туристів.

За підсумками дослідження розробники мають створити слоган, логотип та інші креативні елементи бренду міста, а також систему, яка регламентуватиме їх використання.

Після завершення роботи над брендом розробники планують передати ці напрацювання офіційним органам влади міста, місцевому бізнесові та полтавцям.

Детальніше про майбутнє айдентики Полтави ЗМІСТ писав тут.