Міська влада більше не координуватиме розробку дизайну бренду Полтави

Фото ЗМІСТу
Компанії, які бажають працювати над брендом міста, мають самоорганізуватися.
Про це 30 вересня розповіла директорка Департаменту економіки й інвестицій Віта Клименко.
«Ми вирішили, що не будемо їх координувати, що вони повинні самоорганізуватися. Їхні наміри є, але муніципалітет не виступатиме координатором даної робочої групи. Ми сприятимемо, коли їм буде потрібне якесь приміщення нашої комунальної власності, де вони могли б збиратися, наприклад, для хакатонів, якщо вони проситимуть про це», – говорить Клименко.
Віта Клименко розповіла, що станом на 30 вересня про свою участь у розробці офіційно заявили Тетяна Мироненко від студії графічного дизайну Mironenko design та дизайнерка Світлана Долинська.
Попередньо бажання безоплатно працювати над брендом Полтави 23 вересня виявив полтавець Михайло Траверсе, який є директором зі стратегії київського креативного агентства ISD Group.
Тетяна Мироненко розповіла, що 1 жовтня робоча група планує обговорити співпрацю з Траверсе у режимі відеоконференції.
«Нам треба з ним зібратись і вирішити, куди ми рухаємось далі, що ми далі робимо. Обговорити маршрути від крапки до крапки, щоб отримати результат, який ми хочемо. Я думаю, працювати ми будемо в позаробочий час», – каже Мироненко.
Шукати нових розробників бренду Полтави міськрада почала після виходу з конкурсу переможця R9 agency, який запропонував своє бачення айдентики міста.