Музей мови, мерч і брендбук міста: у Полтаві презентували стратегію для залучення туристів

Автор: Анастасія Добряк, 22 червня, 19:55

Фото: Відвідувачі презентації ставили спікеру і спікеркам запитання щодо галузі туризму у Полтаві та в області


Для розвитку туристичного потенціалу Полтавщини, у місті створили стратегію для розвитку галузі.

У новій туристичній стратегії намагалися сконцентрувати увагу на розвитку зеленого та пригодницького туризму, розвитку інфраструктури, створенні брендбуку Полтавщини тощо. Про кроки у розвитку галузі розповіли 22 червня, під час презентації стратегії «Полтавська битва за туриста, або Не глечиком єдиним».

Як розповіла голова Держагенства розвитку туризму в Україні Мар’яна Олеськів, Полтавщина має гарний туристичний потенціал і це допоможе розвивати регіон, адже внутрішній туризм в Україні непогано розвинений. Сьогодні, в умовах карантину, внутрішній туризм хочуть розвивати ще більше.

«Роботи дуже багато. Результат ми хочемо показати якомога швидше, але ми розуміємо, що це системна, постійна робота. Маленькі результати, які ми будемо весь час досягати, в кінці мають привести нас до великої мети. Для мене у внутрішньому туризмі це є культурою планування подорожей Україною українців. […] Мені хочеться, щоб люди які в середньому не подорожують, хоча б раз на рік планували подорож на вихідні. І це буде великим досягненням для усіх нас»

Мар'яна Олеськів і Катерина Рижеченко

У межах нової туристичної стратегії заступниця голови Полтавської ОДА Катерина Рижеченко презентувала 5 різних туристичних маршрутів областю. Вона розповіла, що усі вони розраховані на час, який турист може приділити Полтавщині – 1-5 днів. Кожен з маршрутів об’єднаний певною темою і специфікою.

Своєю чергою, нардеп від Полтави Дмитро Нальотов каже, що під час розробки стратегії враховували важливість інфраструктури, адже, щоб побачити культурний об’єкт до нього потрібно доїхати. За його словами, туристична стратегія є необхідною для того, щоб зробити. Полтавщину направду туристичною. Натомість це допоможе залучати у розвиток туризму державні та грантові кошти, гроші інвесторів. Серед конкретних кроків, які варто втілити у місті це:

  • створення брендбуку, як в інших містах, де розвинений туризм;
  • відкриття музею української мови;
  • створення мерчу Полтавщини (сувеніри, брендована продукція тощо);
  • створення stop point на трасі (точки відпочинку, що є частиною інфраструктури);
  • розвиток зеленого та пригодницького туризму;
  • започаткування фестивалю української культури;
  • скансен;
  • ревіталізація старих масштабних об’єктів під громадський простір;
  • визначення гастрономічних турів;
  • виокремлення національних фішок, які можна використовувати як елементи в об’єктах.

На презентації туристичної стратегії міста

Нагадаємо, раніше ЗМІСТ писав про п’ятірку туристичних магнітів Полтавщини.

Опублікована: 22 червня 2020


Коментарі

Від {{ com.user.name }} {{ com.user.lastname }}, {{ com.created_at }}
{{ com.content }}

Від {{ child.user.name }} {{ child.user.lastname }}, {{ child.created_at }}
{{ child.content }}



Зареєструйтесь, щоб мати можливість коментувати

Реєстрація