Пасажири скаржаться на низьку якість перевезень на Полтавщині: причина у нелегальних перевізниках

Каса автовокзалу
Каса автовокзалу

Фото ЗМІСТу

Матеріал ЗМІСТу про міжнародні рейси став приводом для обговорення якості внутрішніх перевезень у соціальних мережах.

З-поміж коментарів ми обрали ті, що схожі на конструктивну критику. До прикладу, Лариса Кирячок пише, що ніхто не звертає увагу на «біду» у внутрішніх перевезеннях:

«Дуже добре що можна доїхати (за кордон, прим авт). А от по області закрили багато автостанцій, то тепер за кордон простіше доїхати чим дістатися до якогось маленького містечка чи селища. Оце біда і про це мовчать».

Юлія Біла пише, що новина про закордонні поїздки чудова, але взагалі неактуальна:

«Села Полтавського району забезпечте автобусним сполученням, бо є деякi, куди й раз в день не їздять».

Читачі запитували про доцільність міжнародних маршрутів, поки існують проблеми з внутрішніми перевезеннями. Ці запитання ми поставили очільнику «Полтаваавтотрансу» Сергієві Бутку.

У коментарі він розповів, що маршрутна мережа Полтавщини працює як і раніше, але на якість перевезень впливає робота нелегальних перевізників. Також є проблема купівлі квитків у невідомих надавачів послуг тощо.

За словами Сергія Бутка, питання щодо якості перевезення на внутрішніх обласних маршрутах стосуються автовокзалу «Полтава» тільки за умови, що там купували квиток на рейс:

«Нас завжди приєднують до міських маршрутів, тому нам закидають коли колеса відпадають і все інше. Але якщо подивитися на маршрутну мережу, то все їздить, усі маршрути актуальні, а суттєвих змін не було. Звісно, є ситуація коли пасажири користуються послугами нелегальних  перевізників, або їздять через Blablacar. Часто ще купують квитки незрозуміло де, а потім приходять на автовокзал і шукають винних. Це не так працює».

Для отримання якісних послуг з перевезень, необхідно купувати квиток на автовокзалі. Для цього можна бронювати місце за допомогою дзвінку на автовокзали. Отриманий квиток захищає права пасажирів на нормальні перевезення й дозволяє аргументовано висувати претензії перевізникам.