Полтавська влада згадала про будівництво тролейбусної лінії на Огнівку й виносить його на виконком

dz6oicr089y7ofxo

4 серпня виконавчий комітет Полтавської міської ради розгляне кілька рішень, що передбачають будівництво тролейбусної лінії на Огнівку – багатостраждальний та масштабний проєкт для Полтави.

Про це відомо з проєктів рішень про зміни до «Програми розвитку міського  електротранспорту Полтавської міської територіальної громади на 2021-2023 роки» та проєкту «Про організацію будівництва та капітального ремонту об’єктів».

Зміни до програми розвитку електротранспорту передбачають «покриття» основних потреб «Полтаваелектроавтотрансу», що дозволять утримувати систему загалом. Усього передбачать фінансування на 2022 рік у розмірі 264 млн 320 тис. грн. Левова частка коштів піде на заробітні плати та електроенергію й паливо.

У програму також закладають будівництво тролейбусної лінії та оновлення тягових підстанцій, але більшість витрат – утримання вже існуючої системи.

Джерела ЗМІСТу розповідають, що виділення коштів за програмою на будівництво лінії під час війни не є ознакою того, що проєкт дійсно реалізують, адже коштів на нього може просто не вистачити. До того ж, лінію не змогли збудувати до повномасштабного вторгнення, тому невідомо чи вдасться це зробити зараз у більш складних умовах. Окрім цього, без внесення змін до бюджету, кошти на проєкт не виділять, а 4 серпня цього у планах також немає.

Зміни, що планують внести до програми можна побачити у таблиці:

ЗахідФінансування2021 (млн грн)2022 (млн грн)2023 (млн грн)
Модернізація (переобладнання) спеціального тролейбуса8,9 млн4,3-4,6
Придбання автомобіля вантажного1,3 млн0,60,7-
Будівництво тролейбусної лінії в мікрорайоні «Огнівка»25 млн520-
     
Реконструкція тягових підстанцій68 млн-68-
Поточний ремонт контактної мережі8,26 млн2,293,072,9
Придбання обладнання2,17 млн1,041,090,04
Придбання автошини2,1 млн2,1--
Віконні блоки400 тис.0,4--
Обладнання кабінету по вивченню правил дорожнього руху310 тис.0,10,150,06
Програмне забезпечення для складання графіків руху транспортних засобів350 тис.-0,35-
Комісія за резервування  та сплата відсотків по кредиту (ЄБРР)28,6 млн13,215,4-
Капітальний ремонт внутрішньогосподарської технологічної дороги3 млн3,0--
Фінансова підтримка на виплату заробітної плати, оплату електроенергії, закупівлю дизпалива та бензину291,2 млн146,2145-
Співфінансування з бюджету Полтавської міської територіальної громади на модернізацію та відновлення тролейбусної інфраструктури, в тому числі модернізацію депо згідно кредитного договору з ЄБРР18 млн9,58,5-
Ремонт покрівлі будівель підриємства80 тис. грн-0,08-
Аварійно-відновні роботи з ремонту внутрішньогосподарської технологічної дороги1,98 млн-1,98-
Усього:459,65 млн187,73264,327,6
У тому числі за рахунок:    
бюджету Полтавської міської територіальної громади377,3 млн182,5188,95,9
власних коштів14,35 млн5,237,421,7
кредит68 млн-68,0-

Директор комунального підприємства «Полтаваелектроавтотранс» Євген Зайцев розповідав, що 25 млн грн – лише приблизна сума, яку можуть витратити. Спершу потрібно замовити проєкт, на який потрібно теж виділити кошти. Ці кошти витратять на електрифікацію тролейбусної лінії в мікрорайоні Огнівка.

Нагадаємо, що 7 липня 2020 року УЖКГ замовило реконструкцію вул. Симона Петлюри (від вул. Олеся Гончара до вул. Огнівської). Роботи виконує ПП «Будгарант-7» за 77 млн 922 тис. 978 грн.

Роботи на вулиці розпочалися 13 серпня 2020 року. Згідно з договором, за 2020 рік підрядник мав виконати роботи на 20 млн грн, а цьогоріч виконає на 57 млн 922 тис. 978 грн. Реконструкція триватиме до 8 грудня 2021 року.

Згідно з новим генпланом, проєктом передбачена тролейбусна лінія на вул. Станіславського. Від цієї вулиці тролейбуси будуть рухатися по вул. Колективна, а потім до вул. Симона Петлюри. Тому торік міська влада намагалася замовити капремонт важливих для проєкту вулиць.