Помилки в SEO, яких варто уникати на кожному етапі

Надане рекламодавцем
Search Engine Optimization – універсальний метод просування, який з часом лише розквітає. Але щоб SEO дійсно працювало – в нього треба вкласти максимум. Не фінансів, але часу та зусиль. І от під час реалізації SEO кампанії легко допустити ряд помилок, що матимуть критичні наслідки.
Тож професійне SEO просування – потенційно кращий варіант для вашого бізнесу. Принаймні, з таким сервісом ви не будете ризикувати і отримаєте дійсно ефективне рішення. А головне – ви не припуститеся досить поширених, але водночас критичних помилок.
Помилки на етапі дослідження ключових слів
Перша частина SEO – аналітика ринку та конкурентів, збір семантичного ядра. І разом з тим найвідповідальніший момент, від якого залежатиме ефективність кампанії. Тут часто зустрічаються наступні виклики:
- Плутанина інформаційних та комерційних запитів, що призводить до дефрагментації аудиторії і великої кількості нецільового трафіку.
- Ігнорування ключовиків з меншою частотністю, що буквально сигналізує Google про ціль контенту, а це штрафи індексації та ранжування сторінок.
- Відмова від довгих ключів з 3+ слів і акцент на коротких словах та фразах, що також зменшує результативність видачі і лідогенерації.
Також проблемою можна назвати слабкий аналіз конкурентних ресурсів. Або навпаки, плагіат матеріалів, ключів та спроби зайняти їхні місця в кластері. Тобто задача неправильна, а відповідно і її реалізація.
Помилки при оптимізації контенту
Написати текст та вставити ключі, що може бути простіше? А нічого подібного, мистецтво контент райтингу також важливе. Без цього ви ризикуєте:
- Переспамити матеріал ключовими словами та запитами (норма частотності до 3%), що трансформується у свідоме заниження позицій сторінки з контентом у пошуковій видачі.
- Створити текст заради ботів, тобто це відсутність цінної інформації для користувачів, але догоджання алгоритмам Google.
- Знизити ефективність індексації полотном тексту без логічної структури та тегів для сніпетів.
Писати для роботів – минула епоха. Люди – ваша цільова аудиторія, тож фокусуйтеся на їхніх інтересах. Ну і тримайте семантику в межах 3% на текст.
Помилки в зовнішній оптимізації (лінкбілдинг)
Робота з зовнішньою лідогенерацією також важлива і також складна. При реалізації кампанії ви можете допуститися наступних помилок:
- Вибір поганого джерела трафіку, як от сумнівні чи мертві сайти, з яких переходів буде мізер, але за досить великі інвестиції.
- Надпотужна динаміка в моменті, тобто одночасна публікація сотень, а то і тисяч посилань на сторонніх ресурсах призведе хіба до бану з боку Google.
- Однотипні анкори та ігнорування контексту – моветон, якщо вам потрібен дійсно якісний трафік.
Покупка донорських доменів, платна публікація – досить ефективні методи лінкбілдингу, але ризикові. Краще фокусуватися на партнерських колабораціях, новинних виданнях, блогах тощо. Ну і робити релевантний контент, а не просто генерувати шаблонні матеріали.
Помилки у внутрішній оптимізації сайту
SEO – це не лише про контент, а ще і про стан вашого ресурсу, на який і потрапляють юзери з зовнішніх сайтів, або пошукової видачі. І для них червоними прапорцями є:
- Погана продуктивність порталу. Понад 2 секунди на завантаження і клієнта втрачено.
- Помилки та логіка навігації. Переадресування не працює, або проходить надто довгим ланцюжком? Мінус конверсія. Заплутане меню з нелогічними розділами? Аналогічний результат.
- Веб-версія без адаптації під мобілки? Що ж, ризикуєте втратити понад 70% користувачів. Просто тому, що їм незручно працювати через дисплей смартфона.
Те ж стосується відсутності, або неправильного форматування robots.txt, карти сайту, наявності «мертвих» сторінок, закритість сторінок для індексації тощо.
І найнеприємніше – більшість проблем виникає саме на етапі розробки, тож виправити їх складніше та дорожче, ніж створити новий сайт. Хоча це і непогане рішення, якщо бізнес відносно молодий, а ресурс і так неприбутковий.
Аналітика та висновки
Про помилки поговорили. Тепер потрібно просканувати сайт, виявити проблеми і ухвалити відповідні рішення. Наприклад, ремонт технічних аспектів, підготовка та публікація нових оптимізованих матеріалів і планування стратегії зовнішнього просування.
Складно? Так, але простіше тільки купити готовий сайт. Хоча і це без гарантій.