Руйнуються стіни відремонтованого полтавського аеропорту

«Аеропорт-Полтава»
«Аеропорт-Полтава»

(Фото – ЗМІСТ)

У 2018 році завершили капітальний ремонт будівлі аеровокзалу під Полтавою. Згодом з’ясували, що там не встановили систему опалення. Перепади погоди вплинули на стан Міжнародного аеропорту «Полтава».

Про це відомо з проєкту рішення Полтавської обласної ради про зміни до програми розвитку аеропорту.

У документі йдеться:

«Внаслідок повномасштабного воєнного вторгнення російської федерації в Україну будівельні роботи не розпочиналися. Через відсутність системи опалення приміщення аеровокзалу зазнають руйнувань від перепаду температур, збільшуються витрати за надання послуг з постачання електричної енергії».

Аби зберегти приміщення аеропорту, у 2023 році розробили проєкт реконструкції системи теплопостачання. Опалення не врахували у реконструкції аеропорту, яка коштувала Полтавщині кількадесят мільйонів гривень. Про це ЗМІСТу розповідав голова облради Олександр Біленький:

«Під час реконструкції не врахували систему опалення. 4 роки тому, під час масштабного заходу, там топили тепловими пушками. Ми хочемо спрямувати туди кошти, щоб розробити проєкт і збудувати котельню, щоб було тепло, У процесі знайшли вихід. "Полтаватеплоенерго" візьме майбутню котельню на баланс. Нам зараз головне запустити процес».

Аеропорт Полтава
Термінал полтавського аеропорту. Фото ЗМІСТу

У березні 2023 року на проєкт реконструкції системи теплопостачання виділили 500 тис. грн. Виконати реконструкцію планували цьогоріч, але ще працюють над проєктом. Влаштування котельні потрібне для енергетичної незалежності аеропорту. В умовах повномасштабної війни це стало гострою потребою, адже тепер руйнуються і стіни.

Нагадаємо, що у 2018 році обласний Департамент будівництва уклав договір на капітальний ремонт термінала аеропорту з улаштування міжнародного пункту пропуску. Роботи виконувала ТОВ «БК «Центр-буд»» за 25 млн 650 тис. грн.

Потім ремонтували бетонну злітно-посадкову смугу. Тому аеропорт у 2018 році замовив поточний ремонт смуги. Вартість робіт становила 7 млн 300 тис. грн. Хоча це не єдиний поточний ремонт, який замовляв аеропорт.

У 2018 році витратили майже 1 млн грн на поточний ремонт перонів та 156 тис. грн на підготовчі роботи для поточного ремонту руліжної доріжки. Загалом на поточні ремонти витратили майже 14 млн грн. І попри витрати, у будівлі немає системи теплопостачання.

Детальніше про аеропорт ЗМІСТ розповідав за посиланням.

Цей матеріал підготовлено за підтримки Prague Civil Society Centre