KXVwCvl26AwyRzPF

Після того, як тендер на ремонт злітно-посадкової смуги, рубіжної доріжки і перону довелося двічі скасовувати, то через власну помилку, то через малу кількість бажаючих, посадовці аеропорту, аби встигнути до першого рейсу, вирішили діяти інакше. Злітку вирішили поки не чіпати, а поточний ремонт руліжної доріжки і перону розбили на 6 підрядів та без тендеру уклали угоди з однією фірмою.

Відповідні звіти про укладені угоди з’явилися на порталі Prozorro 27-го квітня. Згідно з ними, одна й та ж фірма ТОВ «Полтавабудсервіс плюс» – буде виконувати за шістьма угодами окремо підготовчі роботи до поточного ремонту, окремо влаштування вирівнюючого шару асфальтобетону, окремо відновлення асфальту і окремо влаштування укріпних смуг. За роботи загалом мають заплатити 4 мільйони 678 тисяч 177 гривень.

  1. Поточний ремонт асфальтобетонного покриття руліжної доріжки. Підготовчі роботи – 156 тисяч314 гривень;
  2. Поточний ремонт руліжної доріжки. Влаштування вирівнюючого шару асфальтобетонного покриття – 982 тисяч 229 гривень;
  3. Поточний ремонт руліжної доріжки. Влаштування укріпних смуг по краях дорожних покриттів – 977 тисяч 616 гривень;
  4. Поточний ремонт руліжної доріжки. Відновлення шару асфальтобетонного покриття проїзду – 935 тисяч350 гривень;
  5. Поточний ремонт перону. Влаштування вирівнюючого шару асфальтобетонного покриття – 988 тисяч 634 гривень;
  6. Поточний ремонт перону. Відновлення шару асфальтобетонного покриття основного проїзду – 638 тисяч34 гривні.

Зазначимо, на виконання всіх цих робіт підряднику дали 12 днів, поточний ремонт повинні завершити до 8-го травня. У самому аеропорті відмовляються давати будь-які коментарі.

Щодо фірми, яку обрали виконавцем робіт. ТОВ «Полтавабудсервіс плюс» зареєстроване у Полтаві по вулиці Ковпака, 57а. Засновником є Костянтин та Олена Касаї. Як повідомляє «Полтавщина», Костянтин Касай можливо є сином екс-начальника філії «Козельщинський райавтодор» Івана Касая. За 5 з половиною років існування «Полтавабудсервіс плюс» отримало 40 підрядів на 78,5 млн грн. З них за 2016 рік – 12 угод на 2,36 млн грн, за 2017 рік – 17 договорів на 62,43 млн грн, за 2018 рік – 11 договорів на 13,71 млн грн. Тридцять чотири угоди фірма отримала в неконкурентних закупівлях.

Довідка

Руліжна доріжка – частина льотного поля аеродрому, яка поєднує між собою злітно-посадкову смугу і перон. На ній знаходяться місця очікування для літаків перед виїздом на злітку.

Перон – частина льотного поля аеродрому, підготовлена й призначена для розміщення літаків з метою посадки і прибуття пасажирів, завантаження і вивантаження багажу, пошти і вантажів, а також для виконання інших видів обслуговування.

Loading...