У Корпусному парку в центрі Полтави спилюють аварійні дерева

Фото ЗМІСТу
Фахівці визначили вісім дерев у Корпусному парку, які визнали аварійними. Їх видалять й восени висадять молоді дерева.
Про спилювання дерев у Корпусному парку 23 вересня ЗМІСТу повідомили у пресслужбі «Декоративних культур».
Після обстеження дерев у Корпусному парку фахова комісія встановила вісім аварійних дерев: три клени, три липи, один каштан та один берест.
Станом на 23 вересня відомо, що комунальники видалили сім аварійних насаджень. Восени на місці спиляних дерев «Декоративні культури» планують висадку нових.

Нагадаємо, що завдяки розголосу та впливу журналістів у центрі Полтави знесли МАФ. На місці, яке хотіли зацементувати, зʼявиться дерево.
Заступник директора комунального підприємства «Декоративні культури» Максим Макуха написав, що найближчим часом планують висадити дерева в центральній частині міста у бордюрних «квадратиках»:
«Влітку ми видалили більшість пнів, але це ще не всі проблеми: в центрі міста купа комунікацій під землею. Тому це завдання із зірочкою. Але особисто мене дуже дратують ці пустоти, і вони реально псують сприйняття нашого міста».
ЗМІСТ також писав, що у Полтаві хочуть створювати міські луки.
Практика засівати різнотрав’ям міське середовище прийшла до України з Європи. Відомо, що нововведення запровадили у Києві, Львові та Вінниці, а згодом може долучитися й Полтава. Луки (або різнотрав’я) – тип рослинності, який складається переважно з однорічних квітів та злаків. Їх можна організовувати в місті вздовж доріг та тротуарів, на занедбаних територіях, у подвір’ях багатоповерхівок тощо.
На луках не можна пограти у волейбол, попрактикувати йогу, чи влаштувати пікнік. Однак вони мають інші переваги:
- рослини не потребують поливу та поглинають надлишкову воду від час злив;
- ефективно очищують повітря;
- сприяють біорізноманіттю;
- підлягають косінню лише 1-2 рази на рік та не вимагають підживлення;
- повертають справжню природу на міські вулиці.
Міські луки бувають декоративними, які можна влаштовувати на ділянках, що потребують привабливості, та більш утилітарними, які варто організовувати вздовж автошляхів. Про досвід інших міст ЗМІСТ писав тут.