cyaknuxsyrzgikti

Перші велопереїзди з`явились по вул. Огнівській, а велосипедисти можуть уже скористатися розміткою.

Фарбувати розмітку завершили 7 серпня. Як розповів ЗМІСТу радник міського голови з питань велоінфраструктури Роман Широких, по вулиці Огнівській додатково зробили освітлення тротуарної частини та велодоріжки. Воно з`явилось два місяці тому, після того як робоча група надіслала листа до  КП «Міськсвітло» з проханням освітлити вулицю. 

Велопереїздом є місце, де велосипедна доріжка перетинає проїзну частину. Як правило, це місце позначене червоним кольором з білими квадратами по боках. Такі велопереїзди створені, аби сигналізувати водіям про можливий виїзд велосипедиста.

Роман Широких каже, що до кінця року розмітку зроблять на вул. Нікітченка, Героїв АТО, Соборності та частково на вул. 23 Вересня. А цього понеділка 10 серпня підрядник розпочинає роботи з нанесення велопереїздів та маркування на вулиці Яківчанська. Він розповів, що користуватися велопереїздом можна вже в день його нанесення, адже світловідбивна фарба швидко застигає.

Таку ж розмітку нанесуть в рамках капітального ремонту тротуарної частини вулиць Нікітченка та вулиці Соборності з 37 до 46 номеру. Своєю чергою, Широких каже про деякі недоліки вулиці Огнівської, на якій з`явились перші велопереїзди:

«Коли ввели в експлуатацію вулицю Огнівську ми виявили багато недоліків і вона на сьогодні є досить небезпечною. Це, приміром, обумовлено велопереходом, який йде прямо в гараж, або крутими і виїздами з прилеглих трас».

Роман Широких також відзначив, що крім того, біля проїжджої частини вулиці стоїть розбитий автобус, який створює додаткові перепони для руху та огляду дороги. Деякі недоліки цієї вулиці вже усунули. Йдеться про гілки, дерева та труби які виходили на проїжджу частину. Нині піднімають й інші питання для створення комфортніших умов пересування цією вулицею. 

Велопереїзди
Велопереїзди
Велопереїзди

Містяни вже почали обговорювати нову розмітку вулиць. Зокрема, менеджерка проєктів CityLab Ялина Садовніков розповіла, що велосипедист має пріоритет на велопереїзді на своїй сторінці в соцмережі:

«Це залежить від того, де саме він розміщений. Велопереїзд, виконаний в межах перехрестя (а перехрестя – це місце перехрещення, прилягання або розгалуження доріг на одному рівні, межею якого є уявні лінії між початком заокруглень країв проїзної частини кожної з доріг) дає перевагу в русі для велосипедиста, враховуючи відповідні сигнали світлофора і знаки. Тобто вас мають пропустити ті авто, які рухаються перехрещуваною дорогою і мають червоний сигнал світлофора, або їдуть другорядною дорогою». 

Також, вона відзначила, що велопереїзд за межами перехрестя такої переваги в русі в принципі не дає ніколи. Для велосипедистів це означає, що можна не поспішаючи проїхати на велосипеді. Велопереїзди, нанесені на Огнівці, переваги в русі велосипедистам не дають (на відміну від сусідніх зебр, які таку перевагу в русі дають пішоходам).

Фото Романа Широких

Loading...