У Полтаві визначилися з головною ідеєю бренду міста

Автор: Аліса Куценко, 27 жовтня, 08:51

Фото: У Полтаві визначилися з головною ідеєю бренду міста


Тепер всіх активних полтавців запрошують долучитися до «вирощування» бренду міста одразу в кількох напрямках.

Про це повідомляють на сайті Полтавської міськради у середу, 23 жовтня. Так, у межах розробки маркетингової стратегії міста в рамках проєкту «Партнерство для розвитку міст» (ПРОМІС) проведуть творчу зустріч у форматі відкритого простору на тему «Проєкти "вирощування" бренду міста».

Як розповіла начальниця управління економічних питань Віта Клименко, на засіданнях робочої групи (до складу якої входили й містяни, і представники влади, і експерти ПРОМІС), що відбувалися протягом серпня-вересня. Там вони сформували головну ідею бренду міста:

«Полтава – історичне місто камерності та надії, колиска унікальних людей, місто традицій і справжньої української смачної кухні, затишне місто для душі, зелений листок на течії життя».

Як зазначають організатори, вони чекають на креативних та ініціативних громадян, які зможуть запропонувати ідеї для створення позитивного іміджу Полтави в майбутньому, та обговорити їх у малих групах.

Тематика проєктів наступна:

  • проєкти щодо візуалізації, «вирощування» та закріплення бренду у міському середовищі та інфраструктурі, зокрема, формування інвестиційних продуктів, створення сучасної туристичної інфраструктури, громадського простору, транспорту та послуг;
  • проєкти щодо пожвавлення бренду у культурному середовищі міста, зокрема, проведення ділових і культурно-мистецьких заходів, подій національного та світового рівня для гостей міста, культурних заходів для мешканців;
  • проєкти щодо промоції та просування бренду міста.

Учасники зможуть пропонувати ідеї та теми для майбутніх проєктів, обговорювати їх та вільно переходити з однієї групи до іншої,

Так, зустріч відбудеться 5 листопада, з 10 до 16 години у приміщенні дискотечно-виставкової зали МБК (вул. Майдан Незалежності, 5).

Для участі необхідно зареєструватися онлайн.

Згідно з дорожньою карти розробки маркетингової стратегії міста, на цьому перший етап «Позиціонування міста» буде завершено. Другий етап – «Маркетингова комунікація» – розпочнеться 6 листопада з презентації відібраних проєктів полтавців, підбір інструментів маркетингової комунікації та формування стратегічних цілей.

Нагадаємо, перша зустріч робочої групи з розробки Маркетингової стратегії міста відбулася 30 липня. Тоді члени групи визначили, що їм потрібно близько пів року, аби сформувати проєкт стратегії.

Наприкінці вересня експерти ПРОМІС презентували результати опитування понад 700 полтавців щодо їхнього бачення іміджу міста.

Опублікована: 27 жовтня 2019


Коментарі

Від {{ com.user.name }} {{ com.user.lastname }}, {{ com.created_at }}
{{ com.content }}

Від {{ child.user.name }} {{ child.user.lastname }}, {{ child.created_at }}
{{ child.content }}



Зареєструйтесь, щоб мати можливість коментувати

Реєстрація