Володимир Поперешнюк прокоментував звільнення у «Новій пошті»

Ілюстративне фото. Джерело – «Нова пошта»
У компанії збільшують кількість посилок унаслідок переведення працівників на посади, де вони безпосередньо обслуговують клієнтів.
Скорочення офісних посад планують у заснованій в Полтаві «Новій пошті» у межах реформи. Про це в інтерв’ю Forbes 2 липня розповів співзасновник компанії Володимир Поперешнюк.
«Наша мета – зменшити зайві процеси й збільшити ті, що створюють цінність для клієнтів. Ми не шукаємо економії за рахунок звільнень. Навпаки прагнемо розширювати штат. Але важливо не просто збільшувати кількість людей, а постійно покращувати їх якість».

Раніше ЗМІСТ писав, що «Нова пошта» планує скорочення семи тисяч посад в офісах за методикою Ілона Маска.
За три роки війни виторг групи Nova зріс удвічі, до понад 54 млрд грн. У першому кварталі 2025 року прибуток впав на 21%. Результати не влаштували Володимира Поперешнюка, тож він вирішив впровадити реформу.

Володимир Поперешнюк говорить, що зростання у компанії з 15-20% на рік планують збільшити до 30%. За словами бізнесмена, такого показника не було протягом п’яти-семи років. Аби досягти такого результату в компанії вирішили зменшити кількість офісних працівників:
«Вони переходять в підрозділи, де створюється цінність. Збільшується кількість посилок, тому що більше людей обслуговують клієнтів. Коли люди з офіса переходять в торговий зал, це означає, що буде більше продажів, буде краще обслуговування. Ми всіх запрошуємо, йдіть у відділення, працюйте, будь ласка».
За словами Володимира Поперешнюка зміни проводять, щоб вийти на новий рівень:
«На сьогодні “НП” – успішна. У мене немає жодних зауважень, хіба дрібні. Тож навіть не шукайте інших причин – їх немає. Це реформа не через проблеми, це – підготовка до майбутнього. Зараз ми виступаємо у національній лізі. А хочемо – на Олімпійських іграх. Тому перебудовуємо компанію: вагу перетворюємо на м’язи».
ЗМІСТ писав, що аби ефективно запровадити зміни «Нова пошта» створила команду реформаторів, до якої увійшли 75 співробітників з усіх регіонів. Переведення відбувається на рівні топменеджерів та офісних працівників «знизу».
Так, наприклад, свій останній день 27 червня допрацює директорка з управління репутацією Олена Плахова, яка з 2020 року була на управлінській посаді.

Раніше ЗМІСТ писав, що відділення «Нової пошти» в Полтаві зроблять безбар’єрними. Компанія співпрацюватиме з Полтавською громадою, щоб покращувати свої відділення. Разом із фахівцями міста бізнес робитиме простір доступним.
Бізнес підписав меморандум про співпрацю з Полтавською громадою у межах проєкту «Рух без бар’єрів».

За словами Інни Поперешнюк, наразі «Нова пошта» впроваджує стандарти доступності в усій мережі. У Полтаві адаптують відділення у співпраці з командою фахівців від міста. Згодом простори розвиватимуть у 15 містах і селищ.
Раніше міська вдала повідомляла про підписання меморандуму з мережею магазинів «Аврора». Бізнес у співпраці з громадою має допомогти із впровадженням безбар’єрного простору.
