Впровадження е-квитка в транспорті Полтави затягується – не всі депутати готові на підвищення тарифу

Автор: Віталій Крицький, 20 вересня, 16:45

Фото: Валідатор (фото Олега Журавльова)


Заступник міського голови з питань ЖКГ Олексія Чепурко говорить, що не усі депутатські фракції підтримують впровадження диференційованого тарифу на проїзд у громадському транспорті, тому реалізація електронного квитка затягується.

У четвер, 19 вересня, Олексій Чепурко провів пресконференцію і відзвітував за рік своєї роботи на посаді заступника міського голови.

Посадовець нагадав, що згідно з розрахунками КП «Полтаваелектроавтотранс», тариф 4 грн для тролейбуса – це собівартість:

«Ми ж їздимо по три. І тут подальше затягування у піднятті вартості проїзду – популістичне рішення. Я часто їжджу в тролейбусі, то чому місто мене дотує на одну гривню? Незахищені верстви населення і так користуються пільгами. Повторюсь, що це – чиста політика і популізм».

Щодо вартості проїзду в автобусі, Олексій Чепурко також навів розрахунки «Полтаваелектроавтотрансу»:

«Шість гривень – це в нуль. Це при тому, що на підприємство немає відрахувань на амортизацію, бо техніку воно отримує від міської ради».

Олексій Чепурко

Також Олексій Чепурко спростовує тезу, що, начебто, в Полтаві не може бути тариф на проїзд більший, аніж у Харкові чи Києві через короткі маршрути:

«У нас по кільцю п’ятнадцять кілометрів, а є маршрути і близько сорока. І взагалі, в Тернополі проїзд по п’ять – сім гривень. Тролейбус по шість. Зауважу, електроенергія коштує однаково. З іншого боку є Кременчук, де тариф у тролейбусах дві гривні, однак вони дотують власне підприємство».

Посадовець зауважив, що запровадження електронного квитка залежить від диференційованого тарифу. Але не усі фракції готові на це. На прохання сказати, хто з депутатів блокує рішення про диференційований тариф, Олексій Чепурко пообіцяв це зробити на остаточних стадіях впровадження е-квитка.

До слова, у минулому році Чепурко неодноразово говорив про те, що потрібно переглядати підхід до транспортної галузі: змінити систему компенсації пільгових перевезень, переглянути вартість проїзду тощо.

Нагадаємо, у лютому 2019 року на засіданні конкурсного комітету визначили організацію, яка займатиметься впровадженням у Полтаві системи електронних квитків. На конкурс подалася лише одна фірма – приватне підприємство «Укр-Спец-Софт» із Дніпра, яке й здобула перемогу.

Олександр Шамота говорив, що автоматизована система обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті повністю запрацює до кінця першого півріччя, а це мало бути до 1 червня. Зі свого боку заступник міського голови Олексій Чепурко обіцяв, що систему впровадять до 1 травня.

У травні начальник транспортного відділу міськвиконкому Євген Якуба припускав, що впровадження е-квитка займе від 3 до 6 місяців.

Додамо, фірма, що впроваджує е-квиток у Полтаві, фігурує у кримінальних справа і має зв’язки з Росією.

ЗМІСТ розповідав про плюси й мінуси впровадження системи електронного квитка у громадському транспорті.

Також ЗМІСТ розповідав, скільки вартує проїзд в інших містах України в залежності від площі обласного центру, кількості населення та заробітної плати.

Опублікована: 20 вересня 2019


Коментарі

Від {{ com.user.name }} {{ com.user.lastname }}, {{ com.created_at }}
{{ com.content }}

Від {{ child.user.name }} {{ child.user.lastname }}, {{ child.created_at }}
{{ child.content }}



Зареєструйтесь, щоб мати можливість коментувати

Реєстрація