Дедлайн переносять на 2026 рік: електронний квиток у Полтаві не встигають завершити

Світлина ЗМІСТу
До лютого 2025 року в Полтаві планували завершити перехідний період та запровадити повну електронну оплату в громадському транспорті. Проте нині терміни хочуть продовжити.
Про це відомо з проєкту рішення Полтавської міської ради, який винесуть на розгляд членів виконавчого комітету 12 грудня.
Терміни впровадження е-квитка планують перенести на березень 2026 року. До цього часу в транспорті мають обладнати валідатори, виготовити «Соціальні картки полтавця» та завершити перехідний період:

Нагадаємо, що на початку вересня торік міська влада продовжила оператору е-квитка «Фарго Сістемс» дедлайн за впровадження автоматизованої системи оплати проїзду до кінця жовтня. Однією з умов продовження договору було зменшення відрахування з кожної поїздки у транспорті з 9,9% до 7%.
Оператор е-квитка «Фарго Сістемс» передав Полтаві частину компанії: чи зароблятиме на цьому місто
Про плани передати 24% фірми Полтаві почали говорити взимку, а у квітні депутати міської ради проголосували за передачу. Проте підписання договору між «Фарго Сістемс» та містом затрималося через судовий позов депутата Сергія Капліна.
Тепер, за планом, Полтавська громада матиме право отримувати доступ до даних пасажиропотоку та частку прибутку компанії. Місту передали 24% замість 25%, аби громада не була повноцінним учасником справ «Фарго Сістемс» і не мала зобов’язань, таких як внески у розвиток фірми.
Виходить, що Полтава отримуватиме чистий прибуток за е-квиток. Сергій Веренкіотов каже, що громада зможе отримувати прибуток раз на рік, але якими вони будуть – говорити ще зарано. Для цього необхідно виконати кілька умов:
Перше – повне запровадження електронної оплати у транспорті. Усі тролейбуси, маршрутки приватних перевізників та автобуси мають бути обладнані валідаторами й обслуговувати за їхньою допомогою кожного пасажира.
Друге – затверджена транспортна мережа та стратегія. Це потрібно для того, аби зрозуміти, скільки одиниць транспорту курсуватиме вулицями Полтави й скільки прибутку вони можуть принести.