Назвали умови, за яких Полтава зароблятиме по 100 тисяч гривень за е-квиток

Ілюстративне фото
Ілюстративне фото

Джерело – Шпальта

Нещодавно громаді передали у власність частину компанії «Фарго Сістемс», яка впроваджує е-квиток. Тож після повного запровадження електронної оплати та налагодження транспортної мережі місто матиме прибутки.

Про це під час брифінгу в Полтавській міській раді розповів власник компанії-оператора електронного квитка «Фарго Сістемс» Сергій Веренкіотов.

Полтава безкоштовно отримала у власність 24% фірми «Фарго Сістемс». Це означає, що громада матиме право отримувати доступ до даних пасажиропотоку та частку прибутку компанії. Сергій Веренкіотов говорить, що місту передали 24% замість 25%, аби громада не була повноцінним учасником справ «Фарго Сістемс» і не мала зобов’язань, таких як внески у розвиток фірми. 

Виходить, що місто отримуватиме чистий прибуток за е-квиток, проте є умови, які перед цим необхідно виконати. 

Перше – повне запровадження електронної оплати у транспорті. Усі тролейбуси, маршрутки приватних перевізників та автобуси мають бути обладнані валідаторами й обслуговувати за їхньою допомогою кожного пасажира.

Наступне – затверджена транспортна мережа та стратегія. Це потрібно для того, аби зрозуміти, скільки одиниць транспорту курсуватиме вулицями Полтави й скільки прибутку вони можуть принести.

Лише після цього Полтава зможе отримувати близько 100-150 тис. грн щомісячного прибутку за е-квиток.

Нагадаємо, що до літа в Полтаві мають представити транспортну стратегію та оновлення мережі. Після цього у місті можуть з’явитися великі автобуси, а приватних перевізників зобов’яжуть кожну оплату проводити через термінал.

Наступним етапом може стати повернення транспортних карток не тільки у пластиковому, а й у електронному форматі.

Е-квиток у Полтаві

На початку вересня торік міська влада продовжила оператору е-квитка «Фарго Сістемс» дедлайн за впровадження автоматизованої системи оплати проїзду до кінця жовтня. Однією з умов продовження договору було зменшення відрахування з кожної поїздки у транспорті з 9,9% до 7%.

Пізніше «Фарго Сістемс» також була готова встановити стаціонарні валідатори для тестування у тролейбусах, які надала київська компанія. Проте їх не встановили.

З компанії, що впроваджує електронний квиток у Полтаві, планували 31 січня розірвати договір через недотримання умов. Оператор е-квитка неодноразово просив про зміни дедлайнів. Тепер у компанії змінили керівництво, тож радикальних рішень не буде, а з підприємством продовжать працювати.