До Полтави прибули 30 перших стаціонарних валідаторів: оператор планує тестування

Валідатори, які планують текстувати у полтавському транспорті
Валідатори, які планують текстувати у полтавському транспорті

Фото надав Вячеслав Поспєлов

Осучаснення концепції автоматизованої оплати у транспорті Полтави – крок до встановлення валідаторів у тролейбусах та автобусах.

Про нові валідатори 25 червня ЗМІСТу повідомив директор ТОВ «Фарго-сістемс»  Вячеслав Поспєлов.

За його словами, 3 липня полтавська влада планує погодити зміни технічного характеру до концепції впровадження системи АСООП у Полтаві. Концепцію створили у 2018 році, тож за сім років технічні можливості валідаторів суттєво змінилися

«Вказані параметри і сучасність у концепції мають таку ж різницю, як iPhone 5 та iPhone 15. Ми детально прописали, що там змінюється. Зараз з таким обладнанням працює уся Європа. Ми їздили на “Мікроелектроніку” в Чехії і побачили, що це дуже якісне обладнання, навчалися з ним працювати».

нові валідатори для транспорту Полтави
Нові валідатори для транспорту Полтави Фото надав Вячеслав Поспєлов

Зміни у концепції не стосуються повного функціоналу системи АСООП, але без них «Полтаваелектроавтотрансу» не зможе розпочати бодай тест нових валідаторів.

Закуплена пробна партія з 30 валідаторів уже в Полтаві. Два з них 2 з них залишаться на тестових випробуваннях, а решта 28 плануються на встановлення. Після того, як виконком погодить зміни до концепції, оператор е-квитка зможе почати монтажні роботи.

«Основна частина робіт за нами. Я кажу про встановлення та підключення. Як ми плануємо, на початку обладнаємо по одному тролейбус та автобус для тестового випробування. Якщо вони упродовж 2-3 тижнів себе добре зарекомендують, розпочнеться встановлення іншого обладнання».

Нові валідатори для транспорту Полтави Фото надав Вячеслав Поспєлов

ЗМІСТ писав про зміни до концепції впровадження АСООП детальніше. Зміни концепції стосуватимуться оновлення розділів про методи оплати за проїзд та технічної бази. Оновлення щодо стаціонарного валідатора у транспорт охоплюють зміну функцій та технічних характеристик щодо живлення техніки.

Якщо сучасна редакція передбачає можливість пасажира обирати кількість поїздок для валідації, то після змін і встановлення валідаторів можна буде платити за необхідну кількість пасажирів. Також зміняться вимоги до технічних характеристик щодо живлення, яке раніше мало бути автономним, а в майбутньому залежатиме від бортової мережі.