Маркетингова концепція Полтави: що зміниться до 2027 року

ew8lyv8nzf9c5pzx

У межах концепції створять айдентику Полтави та побудують індустріальний парк.

Маркетингову стратегію впроваджуватимуть до 2027 року. Про це йдеться у проєкті рішення міськради. В її основі – створення айдентики й просування бренду Полтави в Україні та інших країнах. Концепцію мають затвердити депутати Полтавської міськради 4 вересня.

Концепція складається з трьох основних етапів:

  • розробка концепції бренду та позиціонування міста;
  • промоція бренду міста;
  • моніторинг втілення стратегії.

Цільовою аудиторією є жителі Полтави, туристи, інвестори та представники бізнесу. Автори стратегії пишуть, що для аудиторії визначать різні канали комунікації. Для цього планується залучення лідерів думок, тревел-блогерів та амбасадорів.  

Окрім створення айдентики та бренду Полтави, у межах концепції хочуть:

  • оновити сайт міської ради та створити нові платформи, зокрема «Полтава інвестиційна»;
  • створити інвестиційні проєкти, проводити бізнес-форуми, будувати індустріального та наукового парків Полтави;
  • розвивати туристичну інфраструктуру. Йдеться про формування кластеру «Рослинний світ Полтави» та комплексу оздоровчих маршрутів, вдосконалення платформи «Полтава туристична» і оновлення додатку «Poltava Open»;
  • проводити культурні та гастрономічні заходи. Наприклад, фестиваль-конкурс гри на духових і ударних інструментах «Полтавська битва», фести «День вуличної музики», «Полтава вишивана», City Fest, «Полтавська галушка», Свято меду, Сало-Fest.

Автори Маркетингової стратегії пишуть і про створення тематичних QR-парків та нових публічних просторів. Також планують розвивати транспортну інфраструктуру та підтримувати місцевих виробників на тематичних заходах.

Нагадаємо, що розробка Маркетингової стратегії розпочалася у липні 2019 року, в рамках проекту міжнародної допомоги ПРОМІС «Партнерство для розвитку міст» за фінансової підтримки Уряду Канади.

Додамо, у Полтаві презентували новий туристичний логотип.