Маркетингова концепція Полтави: що зміниться до 2027 року

У межах концепції створять айдентику Полтави та побудують індустріальний парк.
Маркетингову стратегію впроваджуватимуть до 2027 року. Про це йдеться у проєкті рішення міськради. В її основі – створення айдентики й просування бренду Полтави в Україні та інших країнах. Концепцію мають затвердити депутати Полтавської міськради 4 вересня.
Концепція складається з трьох основних етапів:
- розробка концепції бренду та позиціонування міста;
- промоція бренду міста;
- моніторинг втілення стратегії.
Цільовою аудиторією є жителі Полтави, туристи, інвестори та представники бізнесу. Автори стратегії пишуть, що для аудиторії визначать різні канали комунікації. Для цього планується залучення лідерів думок, тревел-блогерів та амбасадорів.
Окрім створення айдентики та бренду Полтави, у межах концепції хочуть:
- оновити сайт міської ради та створити нові платформи, зокрема «Полтава інвестиційна»;
- створити інвестиційні проєкти, проводити бізнес-форуми, будувати індустріального та наукового парків Полтави;
- розвивати туристичну інфраструктуру. Йдеться про формування кластеру «Рослинний світ Полтави» та комплексу оздоровчих маршрутів, вдосконалення платформи «Полтава туристична» і оновлення додатку «Poltava Open»;
- проводити культурні та гастрономічні заходи. Наприклад, фестиваль-конкурс гри на духових і ударних інструментах «Полтавська битва», фести «День вуличної музики», «Полтава вишивана», City Fest, «Полтавська галушка», Свято меду, Сало-Fest.
Автори Маркетингової стратегії пишуть і про створення тематичних QR-парків та нових публічних просторів. Також планують розвивати транспортну інфраструктуру та підтримувати місцевих виробників на тематичних заходах.
Нагадаємо, що розробка Маркетингової стратегії розпочалася у липні 2019 року, в рамках проекту міжнародної допомоги ПРОМІС «Партнерство для розвитку міст» за фінансової підтримки Уряду Канади.
Додамо, у Полтаві презентували новий туристичний логотип.