Дивіться, який вигляд має новий туристичний логотип Полтавщини і що він означає

Автор: Єгор Рудь, 13 серпня, 13:22

Фото: Візуалізація коштувала 20 тис. грн (Логотип створило підприємство Lampa agency)


Розробка логотипу тривала 7 місяців та коштувала 20 тис. грн. Логотип складається з 5 окремих: «надихайся», «пізнавай», «смакуй», «ярмаркуй» та «майструй» з різними візуальними образами.

У четвер, 13 серпня, презентували логотип туристичної галузі Полтавської області. Логотип створило підприємство Lampa agency. Візуалізація коштувала Департаменту культури й туризму ОДА 20 тис. грн. 

Туристичний логотип

Розробка тривала 7 місяців. Тим часом студенти Полтавської політехніки провели опитування людей в місті та на Івановій горі та Краєзнавчому музеї. Після цього розробили технічне завдання для підприємства й корегували результат.

Окрім загального логотипу намалювали окремі туристичні логотипи з різними образами:

  • «надихайся» з обличчям Миколи Гоголя;

Логотип «надихайся»

  • «пізнавай» з полтавським краєзнавчим музеєм;

Логотип «пізнавай»

  • «смакуй» з полтавськими галушками;

«смакуй»

  • «ярмаркуй» з Опішнянським глечиком;

Логотип «ярмаркуй»

  • «майструй» з Решетилівським рушником.

Логотип «майструй»

Асоціативний ряд

Елементи фірмового стилю

Заступниця голови обласної державної адміністрації Катерина Рижеченко розповіла, що логотип або його частини можуть використовувати будь-які представники туристичної галузі:

«Звернувшись до Департаменту культури й туризму ОДА безоплатно можна отримати в різних розширеннях цей логотип і використовувати у своїй діяльності. Нічого не є константою, тому зараз чекаємо на критику. Але все-таки ми вже зробили цілісний варіант».

Катерина Рижеченко

Для кожного логотипу підібрали окремий колір, наприклад, андроїдний зелений для «надихайся», що «підсвідомо асоціюється зі стабільністю, сталістю та наполегливістю».

Також під час презентації надали пропозиції щодо нового логотипу. Приміром, зробити його англомовний варіант, окремий шрифт для літер та зобразити рекреаційний туризм на логотипі. Своєю чергою, начальник відділу туризму та культурної спадщини Віталій Павлов запропонував використовувати інший шрифт, або якось його змістити на логотипі:

«Мені дуже подобаються напрямки та силуети. Шрифт відповідної спрямованості, стандартизований. Але вилоподібний хвіст літери “щ” схожий на вила. Полтавщина має символізувати мир. Хотілося б бачити більш традиційний шрифт або змістити його».

Віталій Павлов

Нагадаємо, що ЗМІСТ розповідав про п’ятірку туристичних магнітів області. Окремо розповідали про гастрономічні магніти регіони для туристів.

Нещодавно в Полтаві розробили нову туристичну стратегію області й атлас для туристів.

Опублікована: 13 серпня 2020


Коментарі

Від {{ com.user.name }} {{ com.user.lastname }}, {{ com.created_at }}
{{ com.content }}

Від {{ child.user.name }} {{ child.user.lastname }}, {{ child.created_at }}
{{ child.content }}



Зареєструйтесь, щоб мати можливість коментувати

Реєстрація