Розпочали капітальний ремонт траси Київ-Харків у межах Полтави

Ремонт проблемного відрізка траси стартував у неділю, 1 березня.
Наразі на автодорозі Київ-Харків у межах Полтави працює 10 одиниць техніки. Про це повідомив директор «Агенства місцевих доріг» Олексій Басан під час наради у ПОДА 2 березня.
Капітальний ремонт розпочали спільно зі стартом програми президента України «Велике будівництво». За словами Олексія Басана, цей проєкт розпочали першим, а вже згодом продовжать капітальні ремонти місцевих доріг:
«Сьогодні загальна вартість проєкту 214 млн грн. Вона виросла у зв’язку з аварійним колектором “Водоканалу”. Цей проєкт 50 на 50 є проєктом співфінансування міста і області. Область цьогоріч повністю закриє фінансування. За 2 роки це буде 110 млн грн. З містом ведемо перемовини. На сьогодні вони виділили лише 17 млн грн. Це фактично 17% від потреби».

Олексій Басан каже, що міська влада неофіційно обіцяє виділити 15-20 млн грн на ремонт ділянки траси. Натомість, під час бюджетної комісії 25 лютого, начальниця бюджетно-фінансового управління виконкому Полтавської міськради Тетяна Чумак повідомила, що на проєкти співфінансування з областю кошти у міському бюджеті не закладені. Свої зобов’язання місто зможе виконати лише за умови перевиконання бюджету.
Ремонт ділянки траси Київ-Харків у межах Полтави мають завершити до кінця 2020 року. За словами голови Полтавської ОДА Олега Синєгубова, закінчити роботи можна буде завдяки фінансуванню з державного бюджету попри те, що місто не виконує домовленості.

Додам, що проєкт ремонту ділянки траси фінансується 50/50 з міського та обласного бюджетів. Коли Полтавська міська рада затверджувала бюджет на 2020 рік, депутати не передбачили фінансування ремонту траси Київ – Харків у межах міста. Міська влада хоче, щоб уряд допоміг профінансувати ремонтні роботи, адже це траса національного значення, якою користуються не тільки полтавці. Законодавство передбачає, що вулиці міст, які суміщаються з трасами міжнародного та національного значення можуть фінансуватися з бюджетів будь-яких рівнів.
ЗМІСТ розбирав, кому належить полтавський відрізок траси Київ – Харків – Довжанський.
Нагадаємо, що на власній пресконференції Олег Синєгубов повідомив, що аудит полтавського водоканалу проводитиме французька компанія, а для завершення ремонту злітної смуги аеропорту потрібно 400 млн грн.