Ні сьогодні, ні завтра водії не виїдуть – перевізники

YYbHPw3RvJFX1ALJ

Приватні перевізники вимагають негайного підвищення тарифу мінімум до 6 гривень, а до того не планують виїжджати на лінії.

У суботу, 11 травня, на маршрути вийшов траснпорт тільки КП «Полтаваелектроавтотранс», розповів начальник транспортного відділу міськвиконкому Євген Якуба. Оскільки на продовженні містобудівній комісії, що відбулася зранку, ніякого рішення по збільшенню тарифу не прийняли, перевізники, скоріш за все, й надалі бойкотуватимуть перевезення.

Директор ТОВ «Євробус Полтава» (обслуговує маршрути №19, 20, 8, 10, 19, 52, 63)  Михайло Костов заявив:

«Ми продаємо транспорт – автобуси, що обслуговували місто, і великі, й маленькі».

За його словами, сьогодні вони надали тарифи, актуальні на 2018 рік, але вже пройшло півроку. Михайло Костов переконаний, що Олександр Шамота на сьогодні не хоче піднімати тариф не те що на економічно-обґрунтований рівень, а хоч до якогось більш-менш прийнятного рівня:

«Економічно-обґрунтований рівень по підприємству "Полтаваелектроавтотранс" вчора було озвучено: це 4,58 грн тролейбус і 4,7 – автобус. Це собівартість, що отримало комунальне підприємство, а тариф у них взагалі вищий на порядок».

На його думку, тариф для автобусу повинен бути мінімум 6 гривень, тролейбус – мінімум 4 гривень, це тільки самоокупність.

«Водії не будуть виходити на роботу, вони написали заяву. Поки буде такий тариф, ніхто на роботу виходити не буде. Вони хочуть виходити на роботу і заробляти кошти, а не приходити додому з порожніми кишенями».

 Юрій Шевчук, директор ТОВ «Глобус Авто Полтава» (маршрути №18, 22, 30, 31, 48) розповів, що ні сьогодні, ні завтра його транспортні засоби не вийдуть на лінії:

«Я з сьогоднішнього дня звільняю всіх водії – вони понаписували заяви. Сьогодні зранку зареєстрував заяву про розірвання всіх договорів, і все. Історія така, що закінчуємо перевезення».

Він каже, що не може працювати  далі, адже «всі резерви вже вичерпані»:

«Ні сьогодні, ні завтра водії не вийдуть, і якщо найближчим часом буде якесь рішення – ще ж контакти водіїв є, їх можна буде зібрати, поки вони не влаштуються на інші роботи. Якщо вони зараз влаштуються на інші роботи – бо зараз всюди нестача водіїв – то я не знаю, як виїжджати далі».

Начальник транспортного відділу Євген Якуба зазначив, що до них ще не надійшло жодної заяви про розірвання договору, адже вони подаються спочатку на канцелярію. Тому офіційно всі перевізники досі співпрацюють з міською радою.

У п'ятницю, 10 травня, в Полтавській міськраді відбулася містобудівна комісія, на якій вирішувалося питання про підвищення вартості проїзду в громадському транспорті. Через кілька годин суперечок між пасажирами, перевізниками й членами комісії – питання все ще залишилося відкритим, після чого перевізники заявили, що зранку на маршрути не вийдуть.

 Наразі в Полтаві працює більше 15 перевізників на 66 маршрутах.