7 місяців тому презентували новий програмний комплекс e-Poltava. Протягом цього час жителі міста найчастіше зверталися з проблемами щодо вивозу сміття, водопостачання та благоустрою.

Про це повідомили в Інституті аналітики та адвокації.

В Інституті кажуть, що протягом роботи системи надійшло 1 тис. 755 запитів. Виконавчий директор ІАА Юрій Ромашко каже, застосунок завантажили 3 тисяч 648 людей і з них майже 900 зареєструвалися як туристи:

«Запуск програмного комплексу e-Poltava – важливий крок до цифрової трансформації міста. Наше завдання — дати полтавцям можливість взаємодіяти з владою онлайн, отримувати послуги та інформацію, розв’язувати комунальні проблеми. Тобто вирішувати практичні “болі”».

Зараз у застосунку e-Poltava є такі функції:

  • кабінет жителя;
  • новини міста;
  • рush-сповіщення;
  • карта проблем міста;
  • е-транспорт Полтави;
  • опитування громадян;
  • інформація для туриста;
  • запитання та відповіді.

З початку роботи e-Poltava користувачі залишили на карті проблем 1 тис. 755 запитів. Щоб повідомити про свою проблему не треба телефонувати або писати звернення. Достатньо завантажити фото та коротку інформацію про неї у застосунку. Далі цю інформацію бачать комунальні служби. У системі визначається відповідальне комунальне підприємство в залежності від категорії проблеми і її беруть в роботу.

Із цих запитів 760 виконали, ще 394 в статусі обробки комунальними службами, а ще 222 в роботі. Щодо яких галузей найчастіше звертаються:

  • вивіз сміття – 478 запитів;
  • благоустрій – 387;
  • водовідведення та водопостачання – 264;
  • освітлення – 155;
  • безпека і правопорядок – 103;
  • опалення – 80;
  • зелені насадження – 69;
  • громадський транспорт – 60;
  • прибудинкова та прилегла території – 41;
  • незаконні графіті – 17;
  • реклама та торгівля – 4;
  • інше – 97.

В Інституті аналітики та адвокації кажуть, що у застосунку e-Poltava з’явиться нова функція. Яка саме поки невідомо.

Завантажити застосунок e-Poltava для iOS та Android.

Loading...