«Полтавська картка» заявила про махінації у громадському транспорті: як виявити недійсний квиток

Останнім часом у громадському транспорті почастішали випадки, коли водії та кондуктори не видруковують квитки, або видають недійсні. Дійсний квиток відрізняється кількома деталями, які полтавці можуть не помітити.
Про це повідомили на фейсбук-сторінці «Полтавської картки» 24 квітня.
Через махінації персоналу полтавці не отримують свій проїзний квиток, або отримують недійсний. Подібне призводить до того, що облік пасажиропотоку ведуть неправильно. Для того, щоб отримати правильний квиток потрібно, щоб його надрукували при вас. Також варто звернути увагу на час друку квитка: він повинен співпадати з поточним часом.
Дійсний квиток має містити таку інформацію:
- персональний номер кондоктора(-ки) або водія(-ки);
- час та дату друку квитка;
- маршрут/номер транспорту.

За допомогою цих відомостей ви зможете перевірити чи дійсний квиток. Якщо ви виявили неправильний квиток, можна звернутися у технічну підтримку за телефоном 0-800-400-304.
Нагадаємо, що обміняти квитки за проїзд на безкоштовну транспортну картку можна до 1 травня. Щоб отримати картку з балансом, потрібні 5 квитків за проїзд у тролейбусі або маршрутці.